Založ si blog

Boží sen

 

 

Mal som nezvyklý, pre mňa zvláštny, prenikavý sen:

ocitol som sa v Mauzóleu popredného rabína Chatam Sofer.

Pri vchode mňa a putujúcich židov vítal Archanjel,

zvestoval nám posolstvo, že mesiáš Boží už prišiel.

 

Pochádza zo židov, tak ako vraveli proroci Izaiáš, Micheáš,

narodil sa v Betleheme, spasenie priniesol pre svet.

Tak ako sa zjavil prominentnému rabínovi Yitzhak Kaduri,

že mesiášom je Ješua – Ježiš kresťanmi už oslávený, prijatý.

 

A ten Archanjel tam v pamätníku rabína Sofera zotrvával,

húfy židov z celého sveta, keď prišli ustavične presviedčal,

zmenilo sa židovské myslenie o očakávanom mesiášovi,

prijali do sŕdc mesiáša Ježiša, vzdávali česť a chválu Pánovi.

 

Tento zjavný Boží úkaz zapôsobil aj na mnohých iných,

presvedčiť sa prišli predstavitelia náboženstiev mnohých:

moslimovia, hinduisti, budhisti aj iné náboženstva,či ateisti,

zmenilo sa ich zmýšľanie a Ježiš aj im sa stal Spasiteľ pravý.

 

A svet sa začal zrazu neskutočne v dobro a v blaho meniť,

naplnil sa láskou, spravodlivosťou a mier začal tróniť.

Dobroprajnosť, štedrosť, radosť do sŕdc všetkých vstúpila,

to čo si prial Boh, takto sa skutkom stala Jeho svätá vôľa.

 

Nuž aj keď to bol len neobyčajný vzácny ľudský sen,

verme tomu, že len cez Ježiša príde pre svet priazeň.

Modlime sa, pokorme sa, robme pokánie a všetko, aby sa to stalo,

len tak svet sa zachráni od utrpenia a vojny, čo je poslanie diablovo.  

 

Veď aké vzácne blaho, šťastie by na celý náš svet spočinulo,

keby sa ľudstvo na pravom mesiašovi Ježišovi zjednotilo…

Prestala by neľudskosť, prenasledovanie, mnohá zloba, hnev,

svet by sa v radosť menil, ó, Bože, premeň v skutočnosť ten sen!

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Gorazdova 27, bratislava, vila, Danko

Nielen prezidentská vila chátra. Štát odkúpil miliónové nehnuteľnosti aj pre šéfa parlamentu, nikto v nich však nebýva

23.04.2024 09:00

Žiaden šéf Národnej rady SR sa do nej totiž nenasťahoval, ani len v jej priestoroch neprijal žiadnu oficiálnu návštevu.

deviataci, Banská Bystrica, protidrogový vlak

Špeciálny vlak ukazuje, čo spôsobujú tvrdé drogy. Autor projektu Revolution train vychádza z vlastnej skúsenosti

23.04.2024 09:00

Na nebezpečenstvo drog upozorňuje v týchto dňoch slovenských deviatakov špeciálny vlak Revolution train, v ktorom sa o príčinách, vývoji a dôsledkoch závislosti dozvedajú zážitkovou formou.

Russia Victory Day Parade ruskí vojaci

Výdavky na zbrojenie rekordne rastú. Vojna na Ukrajine rozhýbala NATO

23.04.2024 08:00

Celkové vojenské výdavky vo svete dosiahli vlani až 2,443 bilióna dolárov, čo je najvyššia suma od roku 1988.

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759164x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie