Založ si blog

Nemaj strach!

 

Mnohé skúšky, ťažkosti, boje, sme prehrali,

zranili nás, až sme sa nešťastnými stali,

bo hrôza, úzkosť, tieseň v nás zavládli,

keďže sme úzkou – Božou cestou nešli.

Pevne zväzuje ruky postoj strachu,

že až sme neschopní dobrého skutku.

Kto nás môže zachrániť z desivej reality?

Len Boh, iba On mení k dobru životy.

Temné sily sa tešia keď sa desíme,

oni nad nami panujú a my padáme.

Keď nám chýba dôvera v Božiu pomoc,

len s Ňou sa staneme aj my víťaziaca moc.

Náš strach je aj Božia skúška v Jeho vieru,

je to pre naše posilnenie, žiť len a len Jemu.

Tak zmeňme rázne naše zlé zmýšľanie,

buďme jak Dávid – Goliášov sa nebojme!

V bázni, pokore a v plači, prosme Božiu Trojicu,

nech v nás naplní  Jej víťaznú Božiu silu.

Horor, des, čo ma ničíš – z môjho vnútra vypadni!

V mene krvi Kristovej lámem tvoju moc, tak zmizni!

Vykročme s odvahou smelo do každého boja,

verme, že náš Boh nám nebojácnosť vždy dodá.

Či je to choroba, bolesť, neduh, útok, trápenie,

Hospodin všetko poráža keď Mu dôverujeme.

Oj, vďaka Ti Bože, že nám takú možnosť dávaš,

veď Ty aj pri našej malej viere „hory prenášaš“.

Daj Otče, by sme nepoľavili a stáli pevne s Tebou,

nech žijeme šťastne, nech sme Tvojím vzorom.

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Na seba zabúdaj a mier predkladaj

17.04.2024

„Spravodliví sa však tešia a jasajú,pred Bohom radostne plesajú.“Nepriatelia sa rozpŕchnu, uniknú,bezbožní pred Bohom zahynú. Čím viac utrpenie s radosťou prijímaš,tým sa bližšie k Bohu dostávaš.A keď Ježišovi svoju dušu oddáš,tým dokonalejší – svätejší sa stávaš. Už na seba – čo najviac – zabúdaj,svetlo viery v láske iným [...]

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 346
Celková čítanosť: 757769x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie