Založ si blog

Nakazte nás mladistvou nádejou!

 

Úkladná vražda novinára Jána Kuciaka
a jeho snúbenice Martiny nás vyzýva:
Kráčajme vpred! Strach nemajme!
Nech spravodlivosť a čestnosť zavládne!

Žiaľ, že nás musí zomknúť až takáto tragédia,
ku ktorej došlo u inovatívneho mladého novinára,
v súvislosti s jeho príkladnou, smelou prácou,
pri odhaľovaní organizovaných káuz a zločinov.

Pozoruhodná bola jeho odvaha,
v prospech nášho spoločného dobra,
s akou sa venoval konaniu najmocnejších,
nezľakol sa ani tých skutkov najdrsnejších.

Spolu s nimi zomrela aj predstava,
že nežijeme v krajine, kde riešením je vražda.
Volajme po boji so zločinom a s korupciou,
nech už sme čestne chránení našou políciou.

Nech táto vražda vstúpi do dejín Slovenska,
konečne sa začne éra lepšieho života,
pre bežných občanov, každého človeka,
čo v pote tváre šťastnú krajinu stavia.

VY, MLADÍ, máte náš osud pred sebou,
obrovskú úlohu spamätať sa, pomôcť.
Ozdraviť spoločnosť, čestne žiť,
prosíme vás o pomoc, začnite to riešiť!

Nakazte nás mladistvou NÁDEJOU,
ktorá je vždy ochotná každému pomôcť.
Nech už prostredie zúfalstva a neviery,
spôsobujúce ochorenie duší – zmizne navždy.

Nech vaše predsavzatia, túžby a plány,
dodajú nádej Slovensku i celej Zemi.
SNÍVAJTE, hýbte sa, riskujte,
na život s novým úsmevom hlaďte!

By už viac nad nami nevládli strašné, temné sily,
ktoré korupciu, neprávosť, zlo cez nás páchali,
ale plne sa vo viere odovzdali do Božej vôle,
len ona nám zabezpečí spravodlivé, šťastné žitie.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Zvrat v prípade Černáka. V miestnosti bol len pár minút, rozhodovať o jeho prepustení sa dnes nebude

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:06

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759732x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie