Založ si blog

Boh s nami zatrasie. ..


Z nebies zahrmel mohutný hlas:

„desivé zlo sa tu činí, už dosť mám vás“! 

Mňa, Vášho Boha, viac neurážajte, 

bo večný trest vás čaká – tak  bdejte!

 

Akú neprávosť táto generácia zasiala,

také tresty na seba pritiahla.

Či márna to bola obeť Ježišova na kríži,

keď nekráčali ste s Ním verne všetci?

 

Chabo ste horeli  ohňom Ducha Svätého,

neplnili ste Moju vôľu, zlo vás ovládlo.

 Čo ste si spôsobili – tak to máte,

peklo sa teší. Konečne k Bohu volajte!

 

 Ego, hrôza a strach vás  ovládol.

Boží  oheň, poriadok  vymizol.

Pýcha, mamona, panovačnosť všade vládne,

kamenné srdcia mnohých nezmenili sa na prajné.

 

Milióny nevinných ľudí vo vojnách umierajú,

prestaňte už zbrojiť – ich duše volajú.

Ja, Váš Stvoriteľ, sa pýtam, prečo to robíte,

prestali ste si vážiť vaše vlastné bytie?

 

Spamätajte sa,  to nie je riešenie,

ihneď zastavte nezmyselné zbrojenie!

Radšej tým, čo hlad a chudoba  k smrti ničí,

dajte šancu a pokrm v ich ťažkej núdzi.

 

Milujte a šírte sa, len pokiaľ kŕmiť vládzete,

prírodu chráňte – Zem už viac neničte.

Gender ideológie a iné bludy zastavte,

deti na predaj, deti pre gejov, ihneď  zakážte!

 

Spupných oligarchov  strestajte,

majetok na úkor iných získaný im zhabte.

Až keď spravodlivosť a čestnosť zavládne,

len vtedy sa ľudia môžu mať dobre.

 

  Neveriacich v Krista ku viere priveďte,

inak sa všetci navzájom zničíte.

 Evanjelizujte, víťazného Krista  hlásajte,

vo viere Trojjediného Boha sa zjednoťte. 

 

Dve tretiny ľudstva kresťanstvo  neprijalo,

aj znovuzrodených je veľmi málo.

Staňte sa citliví na hlas Ducha Svätého,

vojde k vám jasná vízia cez Neho.

 

 Volajte  ku Mne v bázni, v plači na kolenách,  

kým nedôjde k prebudeniu – k ráznym zmenám.

Môj hnev i milosť moja zatiaľ pre všetkých trvá,

kiež každá duša je na baránkovej svadbe účastná.

 

 

Otvorme oči a prebuďme tento svet ospalý,

vykričme do sveta: „ Kristus je živý, mocný“!

Nech nádej v nás horí pre lepšie, šťastné žitie,

plňme všetci vôľu Božiu – Jeho vrúce prianie.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759499x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie