Založ si blog

My sme tu Doma! ! !

 

 

Z nebies zahrmel mohutný hlas:

„Desivé zlo sa tu činí, už dosť mám vás!“

Mňa, Vášho Boha, viac neurážajte,

bo večný trest vás čaká – tak bdejte!“

 

Akú neprávosť táto generácia zasiala,

také tresty na seba pritiahla.

Či márna to bola obeť Ježišova na kríži,

„keď nekráčali ste s Ním verne všetci?!“

 

Ego, hrôza a strach všade vládne,

Boží oheň hasne, hrozia nám veci strašné.

Mamona a panovačnosť sa pyšne smejú,

kamenné srdcia zostali, umieráčiky už znejú.

 

Milióny nevinných ľudí vo vojnách zomierajú,

prestaňte už zbrojiť – ich duše volajú.

Ja, Stvoriteľ, sa pýtam, prečo to robíte?

Prestali ste si vážiť svoje vlastné bytie?

 

Spamätajte sa, hľadajte riešenie,

ihneď zastavte to nezmyselné zbrojenie!

„Radšej tým, ktorých hlad a chudoba k smrti tlačí,“

počúvajte už – ich hlas do sveta kričí!

 

A zlostníci, štváči, ďaleko neujdú,

príde pomoc z Ruska, Božiemu súdu prepadnú.

Veď nikto toľko životov neobetoval,

v hroznej svetovej vojne, Rus za nás život dal.

 

„Ó, drahý Bože, žehnaj svetu i Slovenskej zemi,“

nech žijeme spravodlivo, bez okupačných zbraní!

„Milostivo uhas všetky vojnové požiare,“

nech len Tvoje milosrdenstvo nad nami vládne.

 

Teraz nás, prosíme, drž vo svojej dlani,

nech Slovensko napreduje v šťastí a pokoji.

Nedovoľ cudzej mocnosti šliapať po našej zemi,

My sme tu Doma, Tebe navždy verní.

 

 

 

 

 

 

 

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759775x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie