Založ si blog

Len viera v Boha nám nádej prináša

Prišiel čas ťažký – strach skúšky,
trest vírusom na ľudí dopustený.
Nastáva chaos, zlé očakávania,
obavy a smútok nahradili čas hrania.

.
Strach zabíja ľudí – oslabuje imunitu,
najmä starší skôr podľahnú moru,
keď nebudú ustálení v Pravde Božej,
diabol na nich vyleje smrtonosný olej.
.
Preto čím skôr napravme samých seba,
pôstom, pokáním, modlitbou na Boha.
Na tejto úrovni chápania sa od nás očakáva,
predovšetkým napravenie samých seba.
.
Ak si starší alebo máš oslabenú imunitu,
nechoď na miesta kde môžeš získať nákazu.
Ak je potrebné na také miesta ísť,
choď s modlitbou a v duchu nes Kristov kríž.
.
Ruku Božiu na seba vyprosuj,
za ochranu a milosť Božiu ďakuj,
Božiu Trojicu srdcom vnímaj,
plnú nádej do Nej vkladaj.
.
Úprimný kresťan má nebo tu na zemi,
má pružnosť v kroku, radosť v duši a úsmev na tvári,
má pokoj svedomia a pokoj s Bohom,
aj uprostred ťažkostí kráča s úsmevom.
.
Z očakávania budúcnosti prežíva nadšenie,
trápenie a problémy sú oveľa menšie.
Už strach – energia sveta démonického,
stráca nad ním vládu – opúšťa ho.
.
Stavia sa k nákaze zodpovedne, nestrachuje sa,
lebo vie, že všetko v Božích rukách sa nachádza.
Boh sa vždy nad kajúcou dušou zmiluje,
v Božích rukách je záchrana, nádej a spasenie.

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Na seba zabúdaj a mier predkladaj

17.04.2024

„Spravodliví sa však tešia a jasajú,pred Bohom radostne plesajú.“Nepriatelia sa rozpŕchnu, uniknú,bezbožní pred Bohom zahynú. Čím viac utrpenie s radosťou prijímaš,tým sa bližšie k Bohu dostávaš.A keď Ježišovi svoju dušu oddáš,tým dokonalejší – svätejší sa stávaš. Už na seba – čo najviac – zabúdaj,svetlo viery v láske iným [...]

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 346
Celková čítanosť: 757720x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie