Založ si blog

Ja, Ježiš, s tebou som. ..

.
Ja, Ježiš, som stále s tebou,
aj tvoj hriech ma na kríž vyniesol.
Mám radosť, keď sa Mi otváraš,
a Moju prítomnosť v plnosti vnímaš.
.
Som rovnaký včera, dnes a naveky,
tvoj Spoločník, Živiteľ odveký.
Hovor so Mnou tónmi vrúcnej Lásky,
čo prežívaš, preciťuješ v danej chvíli.
.
Môj Duch ťa prevedie zradnými vodami,
len Mi dôveruj a zostaň Mi oddaný.
Nechaj sa tvarovať iba Mnou,
putujúc búrlivým morom či tmou.
.
Ak sa cítiš byť ďaleko odo Mňa,
pošepkaj Mi, pomysli, počujem ťa,
srdcom ťa objímem vo svojom náručí,
pozdvihnem, veď som Boh ľúbiaci.
.
Len so Mnou vyhráš každý boj,
v Mojej svätosti vždy zlomený stoj,
v bázni a smelo vždy kráčaj,
už tu na Zemi Nebeský raj maj.
.
Strach ťa prestane ovládať,
Trojica Božia ti bude pomáhať,
ochráni ťa od moru aj choroby,
neskolia ťa nijaké nehody.
.
Len už nezostaň takým, akým si býval,
obráť sa! Nech nestihne ťa príval.
Na žiadosti svojho tela zabudni,
Kristom a Duchom budeš sýtený.
.
Už teraz môžeme šťastie prežívať
keď hlas Ducha svätého začneme počúvať.
Oj, zažijeme časy prekrásne,
všetky dni sa nám budú zdať vzácne.

Posolstvo Veľkej noci

26.03.2024

Posolstvo Veľkej noci nás prosí – vyzýva,kajajme sa, z mŕtvych vstaňme, zmeňme sa!Kameň hriechu má byť odvalený z nášho svedomia,zlé náklonnosti, hriešne žiadosti – nech sa odstránia. Na Pána Ježiša úprimne hľaďme,svoj pohľad na Božie slovo zamerajme,nad hriechom v pokušení zvíťazíme,Božiu silu a čistý život obdržíme. Oživenie do života [...]

Víťazné prebudenie

21.03.2024

„Kto zvíťazí, tomu umožním sedieť so mnou na mojom tróne.“ Zjavenie 3:21 S nádejou, vo viere, v presiaknutej túžbe,stojíme v prítomnosti Tvojej ó, drahý Bože,oživ nás, prebuď nás späť k Tvojmu životu,uvolni v anjeloch, ich nadprirodzenú dobrotu. By sa odstránili neprijateľné telesné postoje,konali sa vzácne skutky, zmizli hádky, rozbroje.Nech zlí duchovia si [...]

Drahý Otče náš

17.03.2024

Slávime Ťa, chválime Ťa, drahý Otče náš,za Tvoju hojnosť darov, ktorou žehnáš nás,za tú stálu lásku, milosrdenstvo, milosť,že môžeme žiť Tvoju vôľu, Tvoju svätosť. Ty si stále pri nás a vo všetkom nás vedieš,v každom probléme, ťažkosti, nám vždy pomôžeš.Pre cit Duchom Svätým si nás vystrojil,by v nás usmerňujúc blahodarne pôsobil. Ty si nás, po [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 340
Celková čítanosť: 750652x
Priemerná čítanosť článkov: 2208x

Autor blogu

Kategórie