Založ si blog

Chceš žiť zdravý, usmievavý?

 

Užívajme si život svoj v plnosti,
prežívajme ho v nevýslovnej radosti,
spevom, tancom i milovaním navzájom,
oj, staneme sa nadšeným šťastlivcom.

Tento náš postoj radostného žitia,
zaujme aj tých čo v okolí nás chodia,
prenesie sa to tiež na naše deti,
budú nás nasledovať – stanú sa lepší.

Preto vykročme s pevnou istotou,
život s úsmevom sa stáva triumfátor.
Pozitívne to ovplyvní naše DNA,
bolesť, žiaľ, choroba odchádza.

Vôľa Božia je, aby sme šťastne žili,
aj z ťažkostí sa priveľmi netrápili.
Otvoríme sa pre vnuknutia Ducha,
nastavíme sa na optimálnosť žitia.

A ako si môžeme radosť privodiť?
Nuž pozdvihneme občas kútiky úst,
napnú sa nám svaly na tvári,
privodí to úsmev srdca i očí.

Pôsobí to na naše podvedomie,
i zaspať potom skorej môžme.
Nadšenie v nás bude trblietať,
náš život začne v Bohu rozkvitať.

 

.

Pozrite si krátke videjko – stane sa z Vás šťastný smejko.
https://1drv.ms/v/s!AhA5zZ4Uxxtcgctzx_QvPRvwhOgwsQ?e=MxiItZ

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759747x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie