Založ si blog

Ako z COVID-u strach prekonať. . . Oj, už žime v Božej viere. . .

 

Nech mi v srdci mojom refrén znie:
„Som úbohý, chudobný, no smelosť pri mne je,
môj Spasiteľ mi blízko je, On ma posmeľuje,
tak duch bojazlivosti už vo mne nežije“.

Náš Boh je pomoc a i spása moja,
On mi v každom čase žitia silu dáva,
s Ním prekonávam z COVID-u strach,
odolným sa na diablove nástrahy stávam.

Ako kráľ Dávid v Žalme 53 i ja k Bohu volám,
zmiluj sa, zľutuj sa nado mnou, Otca žiadam,
zmy moju vinu, neprávosť a z hriechov očisti,
daj by som radosť prežil, kiež mi zaplesajú kosti.

Aj v tomto ťažkom čase šťastne žijem,
Bohu za všetko vďačím, vrúcne Ho milujem.
Na prechádzky chodím, z prírody sa teším,
z blízkych sa radujem i pozitívne myslím.

Čisté svedomie bez hriechu si zachovávam,
čo je matkou dobrého zdravia, veselosti v nás.
S Trojicou Božou ako Tešiteľom vo viere kráčať,
vzácna to milosť – tak poďme ju životom napĺňať.

Prijmime tento dar Boží – VŠEMOHÚCI,
pokorme sa, buďme všetkých milujúci,
žiarme pokojom, nehou i nádejou,
verme, že pandémia je len skúškou našou.

Ona isto pominie, len buďme vytrvalí,
PROSME o milosť, zmiluj sa Otče drahý.
POKĽAKNIME, VOLAJME k Bohu o pomoc,
On má predsa vo všetkom vševládnu moc.

Zlo prestane, keď ľud sa k Bohu navráti,
hriešnosť, pýchu i zlobu už navždy odstráni.
VZMUŽME sa! Začnime žiť čestne, sväto, plní lásky!
Rozhodnime sa ZNOVUZRODIŤ pre večnosť v nebi.

Drahý Otče náš

17.03.2024

Slávime Ťa, chválime Ťa, drahý Otče náš,za Tvoju hojnosť darov, ktorou žehnáš nás,za tú stálu lásku, milosrdenstvo, milosť,že môžeme žiť Tvoju vôľu, Tvoju svätosť. Ty si stále pri nás a vo všetkom nás vedieš,v každom probléme, ťažkosti, nám vždy pomôžeš.Pre cit Duchom Svätým si nás vystrojil,by v nás usmerňujúc blahodarne pôsobil. Ty si nás, po [...]

Prebuď sa – kto spíš!

15.03.2024

Prebuď sa z mŕtvych, vstaň, kto spíš,svietiť ti bude Ježišov kríž.Vo svojom vnútri – Ho s nehou vyvyšuj,svojho telesného človeka zatracuj. Očný kontakt s Božou Trojicou mávaj,v pokore a bázni s Ňou kráčaj,staneš sa Božou mocou – Božím ohňom,získaš uzdravenie, radosť a múdrosť. Tvoje znovuzrodenie ťa výrazne zveľadí,do nebeskej večnosti ti dvere [...]

Oj, peklo, peklo

08.03.2024

Radšej na zemi ani krátko nežiť,ako v trpiacom pekle nekonečne byť.Podľa mnohých svedectiev a tiež Biblie,peklo je pre neveriacich veľmi reálne. V ńom každý každého – nenávidí,diabol, podľa našej hriešnosti, duše praží.Nuž, prestaňme už pekelný a zlý život žiť,pýchou a rozkošou si ho lahodiť. Prechádzka kvitnúcou ružovou záhradou,je utrpenie na zemi [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 338
Celková čítanosť: 746668x
Priemerná čítanosť článkov: 2209x

Autor blogu

Kategórie