Založ si blog

Keď myseľ zmeníme – šťastie obdržíme

 

V hĺbke svojej duše osud svoj si tvoríme,
veď myšlienky naše, vplyv majú na naše bytie.
Ako myslíme – taká osobnosť sme,
sami sme si tvorcami, preto múdro zmýšľajme.

Naše postoje, presvedčenia, pocity,
ovplyvňujú nám cez gény naše životy.
Vnútri nás máme Božskú inteligenciu,
a tak ju vnímajme, nech žijeme pohodu.

V stave viery, vďačnosti a radosti učme sa seba meniť,
prestaňme žiť v minulosti, vo svoj krajší zajtrajšok veriť.
Smrť starého škodlivého, ničiaceho egoizmu „JA“ opustiť,
v láske, pozitívne myslieť – nové „JA“ si vytvoriť.

Zamilovať sa do budúceho potenciálu,
veriť v očakávanú Božiu zmenu, sen či víziu.
Realitu podporovať, prv ako sa manifestuje,
ešte skôr ako „zlatá“ skúsenosť v nás nastane.

Keď použijeme „EGO“, aby sa naše zlo zmenilo,
„EGO“ sa tým len posilní – a ešte zhorší sa to.
Preto sa treba odhodlať na zmenu svojho „JA“,
telo emočne presvedčiť, že vkročí evolúcia.

Keď náš život budeme mať v Božích rukách,
vstúpime do rieky pre Božie zmeny v pravý čas.
Vstať ráno – cítiť sa i v ťažkom čase povznesene,
celý deň v tom zotrvať – ej Božou láskou zažiarime.

Uvoľní sa množstvo pokoja z tela do mozgu,
prijmeme Božiu liečivú silu i rovnováhu,
zdravie, hojnosť, radosť, slobodu,
a začneme žiť novú šťastnú úľavu.

Keď prestaneme sťažovať sa, iných obviňovať,
zle, priam hriešne žiť i nedobre zmýšľať,
naše škodlivé emócie sa hneď zastavia,
a choroby spôsobené zlou mysľou sa liečia.

Preto nečakajme na krízu, traumu, nemoc,
ale si zaumieňme k dobru premieňať svoj život.
Prejsť peklom, byť zrazení na kolená a povedať „Dosť!“,
začnime však čím skôr seba meniť v lepšiu i krajšiu budúcnosť.

Stačí tak málo, tak vstúpme do toho,
na svoje staré „Ja“ zabudnime, ono nás trápilo,
nepokoj, strach, bolesť, zlobu vnášalo,
stali sme sa smutní – tak čo máme z toho?

Mať pocit naplnenosti života – duševné blaho,
ďakovať už vopred, – trénovať – než už sa to stalo.
Začnú sa diať zázraky – pre naše lepšie „JA“,
stávame sa majstrami, až nám iní závidia.

A budeme šťastní, radostní – jedineční,
žiariaci Božou láskou – seba i iných ľubiaci.
Už slnko nezapadá nad naším hnevom,
oj, kráčajme už večným úprimným úsmevom.

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Na seba zabúdaj a mier predkladaj

17.04.2024

„Spravodliví sa však tešia a jasajú,pred Bohom radostne plesajú.“Nepriatelia sa rozpŕchnu, uniknú,bezbožní pred Bohom zahynú. Čím viac utrpenie s radosťou prijímaš,tým sa bližšie k Bohu dostávaš.A keď Ježišovi svoju dušu oddáš,tým dokonalejší – svätejší sa stávaš. Už na seba – čo najviac – zabúdaj,svetlo viery v láske iným [...]

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 346
Celková čítanosť: 757768x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie