Založ si blog

Môj Pane, hovor…

Pane hovor, tvoj služobník Ťa prosí, počúva,
ukáž mi nebeské taje z duchovného sveta.
Chcem vyvádzať ľudí z nudy – do dobrodružstva s Tebou,
očakávam Tvoju návštevu, túžim byť nadšený ňou.

Otvor moje zbežné oči, uši a srdce k porozumeniu,
nech rozumiem, múdro zvládam každú i ťažkú rolu.
Daj mi trpezlivosť a rozhodnosť prichádzať k Tebe,
veľmi žíznim drahý Otče, po Tvojej vzácnej návšteve.

Všetko zlé mi prosím odpusť a zmiluj sa nado mnou,
chcem byť Tvojim verným poslušným dieťaťom,
slúžiť Ti, vo všetkom čo mi vôľou – hlasom určíš,
by si ma zapísal – v Tvojom Kráľovstve večne žiť.

Nechcem byť pod Tvojím zákonom: hnevom, súdom…
len pod Tvojou milosťou – s obetavým Kristom.
Vojsť s Tebou do nadprirodzena – Tvoj hlas prijímať,
byť naveky s JEŽIŠOM, v modlitbách s Ním prebývať.

Obklopiť sa majestátnou nebeskou aktivitou,
vstúpiť do jasnovideckých stretnutí s Tebou.
Nech sú mi anjelské zástupy Tvojou ochranou,
a telo, duša, duch, že mi žiari Tvojím svetlom.

Kiež sa mi sny z Tvojho do môjho srdca plnia,
aby oduševnenie z Božej Trojice vchádzalo do mňa,
a stále vo mne žila, Tvoja živá spojitosť so mnou,
čo ma urobí v každom čase šťastným človekom.

Tak striehnem drahý Otče na Tvoju dobročinnosť,
srdce mi priazňou horí, každou s Tebou žitou chvíľou.
Vrúcne Ťa velebím, Vládca vesmíru i Zeme našej,
za Tvoju blahočinnosť, v nej dostávam veľkú nádej.

Ma-ra-na-tha, Ma-ra-na-tha, Ma-ra-na-tha… (Pane príď)…
Služobník môj odhodlaný – už sa stíš…
Navodzuj si pocit, že JA BOH som ťa vyslyšal,
s vďakou zhlboka dýchaj a v Duchu Svätom v láske kráčaj.

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Zdvíham oči k Tebe Pane – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Na seba zabúdaj a mier predkladaj

17.04.2024

„Spravodliví sa však tešia a jasajú,pred Bohom radostne plesajú.“Nepriatelia sa rozpŕchnu, uniknú,bezbožní pred Bohom zahynú. Čím viac utrpenie s radosťou prijímaš,tým sa bližšie k Bohu dostávaš.A keď Ježišovi svoju dušu oddáš,tým dokonalejší – svätejší sa stávaš. Už na seba – čo najviac – zabúdaj,svetlo viery v láske iným [...]

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 346
Celková čítanosť: 757240x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie