Založ si blog

Uzdrav ma môj Bože

Milostivý Otče, ja Ťa prosím a vítam,
srdce, drahý Pane Ježiši, Ti otváram,
Ty si Lekár nad všetkých lekárov,
zmiluj sa, zachráň ma pred mojou chorobou.

Dieťa moje, moc diabla ťa ovládla,
preto prišla tá tvoja ťažká pliaga.
Nežilo si vo svätosti, podľa Božej vôle,
nepokorilo sa, nekajalo – tak si choré.

Rob pokánie a vyznaj hriechy svoje,
už nebuď pyšne – samospravodlivé,
zameraj sa na Ježiša, On ti odpustí,
keď budeš mať vieru v Neho, On ťa uzdraví.

Nuž pozdvihni ruky k Ježišovi,
obráť k nebesiam svoje oči,
dívaj sa na Jeho láskavú tvár,
ver, že neduch navždy odíde teraz.

V mocnom mene Ježišovom,
káram ničiacich tvojich duchov:
„Zlý duch, zober z chorého nemoc,
ty už nemáš v ňom žiadnu právomoc!“

Božie zotavenie tebou dieťa prechádza,
dotkni sa ho skrze vieru v Pána Ježiša Krista.
Prichádza pomôcť z ríše Kráľovstva,
len hlboko ver, prijímaj a cíť uzdravenia.

Spočiň vierou na Božom slove,
s Bohom hovor v duchu čo najčastejšie.
Prijímaj uzdravujúcu Božiu moc!
vrúcne zvelebuj Ho za Jeho pomoc.

Ak nepriateľ ešte hovorí do tvojej mysle,
tak vytrvaj, buď pevné v Božej viere.
V mene Ježišovom, Duch bude konať,
a sláva i Boží oheň na teba prichádzať.

Ďakuj Bohu, že na zlé skutky ti zabúda,
tvojmu telu trvalé zdravie, radosť dáva,
srdce ti v svätosť a lásku pozmeňuje,
oj, a večný život v nebesiach daruje.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Zvrat v prípade Černáka. V miestnosti bol len pár minút, rozhodovať o jeho prepustení sa dnes nebude

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:06

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759730x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie