Založ si blog

Blahoslavenstvo nás v nebesiach čaká

Otče môj, Ty si ma na svoj obraz stvoril,
ľutujem, som pohŕdal Tebou, že ako egoista som žil.
Pomôž mi oslobodiť sa a Tvoju vôľu plniť,
stať sa Tvojim dieťaťom – Božím svetlom žiariť.

Prosím Ťa: zjav mi moju cestu a Tvoje plány so mnou,
nauč ma kráčať s úprimnou vierou.
Intímny vzťah s Tebou vyvinúť,
Tvoju lásku v srdci mojom rozvinúť.

Nech Tvoje znamenia prúdia, ako rieka do mňa,
aby sa uvoľnil vklad pomazania – znovuzrodenia,
by som mal požehnané zmýšľanie- dokonalé,
povzbudením a nádejou v každom čase naplnené.

„Dieťa moje, kvitni kde si zasadené,
cesta je úzka i skúšky premnohé.
Po duchovných daroch horlivo túž,
hlas Ducha vnímaj – vnútorne sa skruš!

Keď si svoje telo vo viere ukrižuješ,
ľahko potom démonov vyženieš.
Evanjelium je zbraň premocná,
krv Ježišova prevzácna – zázračná.“

Len tí čo sú svätí Nebeského Otca uzrú,
diabol ich už nechytí keď hrešiť prestanú.
Každá choroba má pôvod u démonov,
diabol strachu nás robí smutnou osobou.

I v ťažkých časoch radosť v srdci zažívaj,
s ňou chorobu spôsobenú diablom vyháňaj.
Telo ti bude silnieť, bunky sa uzdravia,
ale len tým, čo stále radujú sa, píše Biblia.

Kontrolu nad každou myšlienkou maj,
svoju myseľ plne na Krista zameraj.
Ovládaj sa, buď trpezlivý – pracuj na obnovení,
vstúpi ti láska, úsmev i pokoj tak prospešný.

Kto na Hospodina celým srdcom sa nádeja,
Božia milosť mu pomocnú ruku podáva.
Už tu na zemi Božie požehnanie zažíva,
a v nebesiach blahoslavenstvo naň čaká.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Martina Šimkovičová, Robert Fico

Zmeny pre RTVS. Narazí zákon na Čaputovú alebo sa čaká na Pellegriniho? Šimkovičová ešte nemá meno nového riaditeľa

24.04.2024 06:00

Nový zákon o STVR dostal od Legislatívnej rady vlády zelenú. Vláda má o ňom rokovať na výjazdovom rokovaní.

Ukrajina, Charkov

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

Saleziáni, majstrovstvá Slovenska, hokejbal, kategória U15, Nová Dubnica, mReportér

Aj kresťania sa vedia zabávať. Po omši to roztočili s hokejkami na ihrisku

24.04.2024 05:00

Zábery z vydarenej akcie zachytil mReportér Daniel Imriška.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759367x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie