Založ si blog

Cesta k víťazstvu

Na Ježišovi úplne i stále závislý buď,
zvládneš každú ťažkosť, tak už neváhaj a skús.
Si ako malé dieťa, ktoré by sa stratilo,
ak by nikoho nebolo, kto by sa postaral o neho.

Hoci si uvedomuješ vážnosť hriechu,
bez Božej pomoci nedokážeš vzdorovať mu.
Ak ideš proti satanovi vo vlastnej sile,
on ťa porazí a zažiješ mnohé ťažké chvíle.

Satan neveriacich ľudí podnecuje:
„Odpadni od viery, dobre ti bude,
hriech je neškodný a bezpečný,
tak už čím viac hriešne a bez lásky ži!“

Zvodom čertov odoláš,
keď budeš pevne vo viere stáť.
Ježiš bude za teba ochotne bojovať,
len On účinnú pomoc ti môže dať.

Bude ťa svojím Duchom informovať,
On pokušeniam diabla dokázal odolať.
Božej vôli sa virtuózne podvolil,
a Satana vo všetkom tromfne porazil.

On dobre vie, ako nevládnemu pomôcť treba,
keď pre svoju hriešnosť ťažké chvíle zažíva.
Len s Ním musíš oddane i v pokore napredovať,
On ťa bude nadprirodzene uzdravovať a ochraňovať.

Cesta k víťazstvu znamená beh k Víťazovi,
dosahovať cieľ a čo najviac podobať sa Ježišovi.
Keď v Trojici Božej bežíš vo svätej pobožnosti,
pripraví ti anjelskú cestu, do šťastnej budúcnosti.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Rusko Ukrajina Putin výcvikové stredisko návšteva uarus

Dvaja ruskí vojaci sa priznali ku chladnokrvnej trojnásobnej vražde. Zabili starostku aj ich kolegu

26.04.2024 10:10

Páchatelia v snahe zamaskovať zločin telo poliali horľavinou a potom do domu vhodili granát, ktorého výbuch spôsobil požiar.

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26, aktualizované: 09:41

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 10:15

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759966x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie