Založ si blog

Uctievam Ťa, môj Otče

V pokornom uctievaní Ťa môj Otče chválim,
Ty si môj záchranca – šťastným ma robíš.
Božské spojenie s Tebou zažívam,
všetky veci – s problémami na Teba sa obraciam.

V komôrke pred Tebou svoj deň začínam,
vnútorne ma prehlbuješ – srdce mi otváraš.
Vedieš ma, ako čo robiť, kam a kedy ísť,
si môj učiteľ, len s Tebou sa dá šťastne žiť.

Cesta kríža ma vedie k nebeskému cieľu,
je to perla, ktorá prevyšuje každú cenu.
Ježišove oči spočívajú na mne stále,
či som poslušný, aj verný Božej pravde.

Vnútro moje mi s Tebou stále žiari,
prejavuje sa to aj na mojej tvári,
radosť aj v ťažkostiach zažívam,
počudovanie od blízkych dostávam.

Radíš mi ako dokonale vnútorne rásť,
s Tebou prežívať čo najviac každý čas.
Aj na prechádzke prírodou sa povzbudzovať,
zhlboka dýchať, Teba aj okolie kontemplovať.

V srdci prežívať lásku, radosť i vďačnosť,
nech z nás to zo srdca prúdi, oj, svetom,
aby Božia vôľa – dobrota sa naplno plnila,
spravodlivosť, pokora a svätosť zavládla.

Nuž čujme ľudia hlás nášho Pána,
je to výsada, ktorú nám Otec dáva.
On každého stvoril pre život blažený,
by už tu na zemi, sme večnú slávu cítili.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759758x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie