Založ si blog

Čaká ťa nadšenosť nekonečná

Bol som pohan na ceste do pekla,
Boh ma zachránil a zľutoval sa.
Hlas Jeho som začul: „Umenši sa!“
Mám pre teba Boží plán: „Kajaj sa!“

Zástupy anjelov ti na pomoc prídu,
ži Božím slovom v každú chvíľu.
V Božej prítomnosti zažiješ radosti,
už sa zriekni všetkej mrzkosti.

Ver v dobro, a do praxe ho uvádzaj,
zákony duchovné intuitívne vnímaj.
Božiu lásku, Božiu milosť prijímaj,
vzrušujúcu skúsenosť v tom zažívaj.

Pokora, pohoda, bezstarostnosť,
vytvorí v tebe vzácnu jedinečnosť.
Na seba sa už viac neupriamuj,
ako živé Božie dieťa sa prezentuj!

Občas si i svoje telo precvičuj,
a bunky silným dychom uzdravuj.
Vďačnosť, istotu, harmóniu zhlboka vdychuj,
strach, stres, zmätok rázne vydychuj.

Pred trónom Božím, Baránkovým spievaj,
na vzácnu Božiu milosť sa spoliehaj,
na Ježiša všetky bremená ukladaj,
vždy na Božiu Trojicu oči upieraj.

Nič ťa nemôže oddeliť od Kristovej lásky,
ona ťa obklopuje za každých okolností,
skoro ťa ponesie do večného domova,
kde ťa čaká nadšenosť nekonečná.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759814x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie