Založ si blog

Žiarim Božou slávou

Uzrel som žiaru Božej slávy,
v osvietenej Ježišovej tvári,
tie Božie lúče ma tak ožiarili,
že žijú vo mne a ja žiarim nimi.

Dávajú mi silu, lásku, nádej,
v každej chvíli i v dobe ťažkej.
Odvtedy vo mne Kristus prebýva,
mám s Ním priateľstvo i spoločenstvá.

Už nezanedbávam obeť Kristovho života na kríži,
bezplatný dar spravodlivosti vierou pripísaný,
na odstránenie Božieho hnevu a zmierenie sa s Bohom,
v tom všetkom som vzácne vedený Svätým Duchom.

Už nezanedbávam voľný prístup k trónu milosti,
nevyčerpateľný poklad Božích zasľúbení,
som jednoducho skalopevne presvedčený,
že len v Jeho večnej spáse budem prešťastný.

Už nezanedbávam, že som Bohom milovaný,
že mi bolo odpustené, že som bol prijatý,
teraz som chránený, posilnený, vedený,
Božími darmi obdarovaný a v nich žehnaný.

Nech moje túžby ó, môj Bože sú i Tvojou túžbou,
nech nie moja, ale Tvoja vôľa sa stane vo všetkom,
nech som i v dnešnej mrákave Tvojím svetlom,
bárs i v ťažkom žitia dianí žiarim Tvojou slávou.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Mykola Solskyj

NABU podozrieva ukrajinského ministra Solského z nezákonného nadobudnutia štátnej pôdy

23.04.2024 12:18

Od začiatku ruskej invázie vo februári 2022 sa na Ukrajine objavilo viacero korupčných káuz.

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie NR SR, však budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom.

Maximilian Krah, Nemecko, AfD, eurovoľby

Nemecko zatklo muža za špionáž pre Čínu, odovzdával informácie z europarlamentu. Peking reaguje

23.04.2024 12:00, aktualizované: 12:11

Spolková generálna prokuratúra tvrdí, že sledoval aktivity čínskej opozície v Nemecku.

karlova ves, električka, bratislava, Segnerovsa

V Karlovej Vsi zrazila električka chodkyňu, skončila v nemocnici

23.04.2024 11:18

Polícia chodcom zdôrazňuje, že sú povinní dať električke prednosť aj na neriadených priechodoch pre chodcov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759197x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie