Založ si blog

Viera mi šťastie prináša

Boh je sila i spása moja,
dôverujem Mu, nebojím sa.
Z prameňa spásy vodu čerpám,
s radosťou si pri tom spievam.

Oj, chvála Ti, vďaka Otče môj,
že som sa stal Tvojim dieťaťom,
životom ma vedieš – sprevádzaš,
lásku so mnou iným rozdávaš.

Na Tvoju vôľu som citlivý,
vedie ma – dáva mi návody,
radí mi kam ísť a čo robiť,
ako slávnostne deň prežiť.

Najkrajšie chvíle s Tebou zažívam,
žiariaci úsmev smutným rozdávam,
s Ježišom chorých uzdravujem,
s Duchom smutných potešujem.

Čím viac zrak na Teba upretý mám,
tým viac lásky blížnym i iným rozdám,
keď z celého srdca Ťa milujem,
nadprirodzené konanie preciťujem.

Víťaznú zbraň proti satanovi si mi dal,
krvou Ježišovou, každý boj vyhrávam,
Jeho ranami som bol uzdravený,
Božie slovo ma hojnosťou mocní.

Kristovým človekom som sa stal,
minulosťou sa už nezanášam,
vo vnútri v srdci mi Ježiš žije,
prináša šťastie – oj, chvála Ti Otče.

Deťmi svetla sa staňme!

22.06.2024

Anjeli sa v Biblii viac ako 20-krát spomínajú,od stvorenia sveta nám rôzne pomáhajú.Oni sú úžasní pomocníci pri riešení problémov,po duchovnej stránke radia: „staň sa lepším človekom“. Oni vždy spoľahlivo nasledujú Božiu vôľu,od narodenia až do smrti nás sprevádzajú.Ich posila je nekonečná – nekladie žiadne podmienky,stačí si iba pomyslieť, [...]

Vôľu Božiu plňme!

15.06.2024

Božou vôľou je nás všetkých oslobodiť,s Trojicou Božou – tu i večný život žiť.Tak majme plnú vieru v Božiu milosť,sloboda Duchovná prinesie nám radosť. Aj anjelsky sa modlime za všetkých,nech šťastne rastieme v očiach Božích.Sebe aj tím, čo nám ublížili, odpusťme,oj, svetlom Božím – sa isto zaskvieme. Telo, myseľ a dušu od hriechu pozbavme,trestu za [...]

Ježiš Kristus je Pán

13.06.2024

Prvé kresťanské piesne radostne zneli vyvoleným Izraelom,spievali ich prví kresťania s mocnou Božou prítomnosťou.Apoštol Pavel ich k žitiu, spevu, z väzenia vyzval,Ježiš Kristus je vyvýšený – v liste Filipským vyznal. Od večnosti Ježiš Kristus s Otcom jestvoval, bol sám Boh,pre záchranu všetkých ľudí stal sa jedným z nás – človekom.Z lásky k Otcovi [...]

Bezdomovec v Nemecku

Bezdomovec v Holandsku vrátil 2000 eur, ktoré našiel vo vlaku

25.06.2024 07:43

Informovala o tom miestna polícia a dodala, že nálezca za jeho občiansku uvedomelosť odmenila.

Assange

Hotovo po dlhých 12 rokoch. Assange prizná vinu a môže sa vrátiť domov

25.06.2024 06:57

Prokuratúra nebude požadovať pre Assange nový trest a postačí jej päť rokov, ktoré strávil v cele v Británii.

vojna na Ukrajine, Donecká oblasť

ONLINE: USA majú recept na víťazstvo Ukrajiny. Hovoria o troch krokoch

25.06.2024 06:25, aktualizované: 07:16

Definíciou úspechu Ukrajiny podľa Washingtonu je, aby nakoniec mohla kontrolovať celé svoje medzinárodne uznané územie.

Grécko Počasie Horúčavy

Gréci budú od júla dlhšie pracovať. Až šesť dní do týždňa

25.06.2024 06:00

V Grécku začne platiť zákon, ktorý zamestnávateľom umožní, aby pracovníkom nariadili odrobiť aj šiesty deň v týždni.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 360
Celková čítanosť: 781030x
Priemerná čítanosť článkov: 2170x

Autor blogu

Kategórie