Založ si blog

Noemova archa

Podľa písma v Biblii, približne pred 4230 rokmi,
hriech, nenávisť a neprávosť narástli medzi ľuďmi.
Všemohúci Hospodin oľutoval, že človeka stvoril,
rozhodol sa pre skazenosť, potopou ho zničiť.

Muž Noach bol spravodlivý, v láske sväto žil,
Boh pre jeho záchranu, s ním koráb postavil.
Loď je, podľa kamenného nálezu, 150 metrov dlhá,
z cyprusového dreva stavaná a smolou natrená.

Koráb, na Boží pokyn, naplnil tiež zverou,
z každého druhu – len jedným párom.
Zásobil ju pre zver potrebným krmivom,
a pre jeho ôsmich blízkych i jedlom.

Voda nepretržite 40 dní, s dažďom stúpala,
až pre nich po dlhom roku, hladina vody upadla.
Vtáci ich upozornili: Vystúpte potopa už končí!
Odvtedy, v Turecku, na vrchu Ararat, koráb kotví.

Vrch Ararat je vysoký 5 137 metrov,
tej vody tam vtedy bolo neúrekom.
V lokalite sa ľudská bytosť takto zachránila,
i zver všetkých druhov, čo sa s nimi plavila.

Pochopme tieto skutočné a výstražné Božie pravdy,
príjmime Božiu vôľu – nežime viac život pyšný a hriešny.
Náš nebeský Otec, vládne mocou,
tak žime s Ním stále mysľou i srdcom.

Božia trpezlivosť nad nami bezbožnými dosiaľ trvá,
spamätajme sa, by nás teraz jadrová zbraň nezničila!
Ak sa nezmeníme, s Trojicou Božou verne žiť nebudeme,
zničenie nás i celého sveta – isto-iste zažijeme.

Staňme sa citliví na Boží hlas a Jeho vôľu plniaci,
kajajme sa, znovuzroďme a buďme navzájom sa ľúbiaci.
S bázňou a vierou vstúpme do Božej náruče,
oj, šťastnú, radostnú a večnú Božiu slávu – prijmeme.


—————————————————————————————————————— Pán Palenque. Keby tej vody vtedy tam toľko nebolo, ako by sa ten veľký 150 m dlhý koráb na vrch Ararat 5137 m dostal. Môžete sa tam aj vy ísť osobne presvedčiť.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759846x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie