Založ si blog

Rajský život isto prijmeš

Oj, spánok dlhý začnem mať,
keď prestanem žiť, dýchať,
on prichádza často nečakane,
v starobe, chorobe a keď umrieme.

V tom spánku nás Ježiš prebudí,
vstávaj hore dieťa moje, si už v nebi,
plesaj, raduj sa, že si sa doň dostalo,
za to, že si so mnou úprimne kráčalo.

Prebúdzam ťa, už si s nami,
tu v nebesiach i s anjelmi,
Božia Trojica ťa v náruč berie,
milosťou Božou i obklopuje.

V nebi sa stretávaš s mnohými,
priateľmi i s tvojimi blízkymi,
ktorí verne, sväto i v pokore žili,
na večný spánok sa tešievali.

Tak teš sa dieťa, pokiaľ si živé,
v láske kráčaj, život si spravuj múdre!
S Trojicou Božou ži v bázni, pobožne,
Duch Svätý ťa hojne darmi zahrnie.

S Ježišom buď čo najviac a v srdci ho maj,
aj anjelskými modlitbami ho zvelebuj, chváľ.
Božiu vôľu plň, vyvoleným sa staneš,
prenádherný rajský život isto prijmeš.

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

fico, šimečka

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

Erik Tomáš

Hlas chce mať šéfa NR SR, odvoláva sa na koaličnú dohodu. Podľa Gröhlinga Danko zablokoval voľbu predsedu

28.04.2024 14:41

Pokiaľ by nebol zvolený predseda parlamentu z Hlasu-SD, strana to môže považovať za porušenie platnej koaličnej dohody.

Rafah

Abbás: Útoku na Rafah môžu zabrániť len Spojené štáty

28.04.2024 13:30

Plánovanej pozemnej operácii izraelskej armády v Rafahu na juhu Pásma Gazy môžu zabrániť iba Spojené štáty, uviedol Mahmúd Abbás.

Rusko, Deň víťazstva

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 761378x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie