Založ si blog

Drahý Otče, zmiluj sa nado mnou

Drahý Otče, zmiluj sa nado mnou,
pomôž mi Tvojou uzdravujúcou mocou.
Choroby a temné sily ma trápia, ničia,
čo mám robiť, prosím Ťa, pouč ma.

Podvedomie mám plné zlých dojmov,
robí mi to dušu nepokojnou.
„Choroba ti pochádza z mentálneho úpadku,
pokor sa, zmeň sa a napĺňaj moju vôľu.“

Keď nemáš ticho vo svojom vnútri,
tak všetky lieky a lekári sú ti márni.
Keď sa ti z duše stane pokojné more,
až vtedy ti začína tvoje UZDRAVENIE.

Odhoď Otče moje pochybnosti,
zbav ma mojich obáv a zlých vlastností.
Pones ma prosím vo svojom náručí,
nech pociťujem zásah Tvojich milostí.

Nuž pokľakni a pros ma v bázni o pomoc,
kajaj sa a volaj, kým ti príde moja milosť.
V duchu – mňa Otca úprimne preciťuj,
odpusti sebe i iným a lásku im podaruj.

Drahý Otče, celkom sa Ti odovzdávam,
v pokore Tvoj hlas, Tvoju vôľu už konám.
Vnútorný zrak duše smerujem na Teba,
„Nech sa mi stane podľa Tvojho slova.“

Oj, už pociťujem Tvoju prítomnosť,
srdce mi žiari nehou a vďačnosťou,
bolesť a strach mi úplne odchádza,
sláva Ti, chvála Ti, milostivá Božia Trojica.

Božie dobrozdanie ma zázrakmi napĺňa,
veľkým pokojom mi vnútro priam jasá.
Ďakujem Ti Bože, Tvoja milosť je prevzácna,
bo aj nám hriešnym, je pre večnosť pomocná.

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Policajná eskorta / Policajné auto / Polícia /

Polícia preveruje bombovú hrozbu na súdoch

29.04.2024 09:14

Oznamovateľ nešpecifikoval konkrétny súd.

Annalena Baerbocková

Baerbocková vyzýva na rozšírenie EÚ o krajiny západného Balkánu. Ide o šedú zónu využívanú Ruskom, tvrdí

29.04.2024 08:45

Medzi krajiny západného Balkánu sa radí Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Albánsko, Srbsko, Severné Macedónsko a Kosovo.

Kolumbíjska univerzita

Biely dom vyzval na pokojné protesty na amerických univerzitách

29.04.2024 08:25

Vlna demonštrácií sa začala na Kolumbijskej univerzite v New Yorku, rýchlo sa však rozšírila po celej krajine.

stíhačka F-16

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25, aktualizované: 09:29

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 761733x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie