Založ si blog

Cyklistické prekáračky…

Oj, Slovensko naše – hornatá to krajina,
cyklotrasy pribúdajú – pekná to zábava.
Na bicykloch do regiónov vyberú sa chytrí,
vyšliapať kopce, hrebene – by boli bystrí.

Tie vzácne výhľady a zjazdy do údolí,
telo i dušu nám to radosťou rozžiari.
Trasy sú rôzne: ľahké „REKREA“,
stredná „SPORT“ a „EXPERT“ – náročná.

Prilby na hlavičkách deti sú povinné,
ináč ich nosenie je pre „reflex“ vhodné.
Cyklovýlety sa uskutočňujú rôzne,
či popri Dunaji alebo aj po celom svete.

Láska na bicykloch mnohých motivuje,
do práce, vozenie detí do školy, ale aj inde.
Je to sloboda na dvoch kolesách,
prináša nám žiadúci pohyb pre nás.

Cítime sa zdravší, vytrénovaní,
aj súťažíme o prvenstvo v bicyklovaní,
vytvárame tak stálu reťaz milujúcej lásky,
cyklopivo popíjame, z užívania sme bujarí.

Cyklokuchyňa a Cyklošpajza nás kŕmi,
by sme boli nasýtení a akční s deťmi.
Na môj bicyklík sa od malička teším,
očká mi žiaria, keď sa na ňom vozím.

Nuž poďme všetci cyklovýlety konať
radosť a pokoj nám i svetu prinášať.
Zdravie sa nám upevní, myseľ zresetuje,
šťastnejší aj veselší zrazu sa staneme.

Keď princípy dodržíš – uzdravenie obdržíš

01.07.2024

Zdravie začína v mysli našej,zdravo myslieť treba aj v ťažkosti každej.Maj vieru, že si schopný toto plne plniť,zdravo: myslieť, jesť, piť, spať, dýchať aj žiť. Svoje myšlienky starostlivo sleduj,len pozitívne myšlienky v sebe pestuj.Lepším tvorcom svojho života sa staneš,keď na zlú minulosť i nemoc myslieť nebudeš. 80% chorôb je zo stresu a hriechu,kde je hriech [...]

Prosím Ťa Anjel Boží

30.06.2024

Anjel – môj ochranca duše,otváram k Tebe srdce moje,do Tvojej nekonečnej lásky sa vnáram,pomôž mi, nech vôľu Božiu konám. Rozpusti všetku bolesť v mojom vnútri,i to čo mi s Tebou úzky vzťah bráni,odožeň od mňa, čo ma na duši ťaží,prestúp ma svetlom Pokoja a Milosti. Nech mi dušou prúdi Božie zmilovanie,by som kráčal vpred v Kristovom svetle,hoci už zlo plne [...]

Oj, šťastie v požehnaní

26.06.2024

„Lebo zjavila sa Božia milosť,spásonosná všetkým ľuďom,by sme sa odriekli bezbožnosti,spravodlivo a pobožne žili.“ Vo svojom srdci, duši a tele,nech sme k Bohu stále bližšie,jedinečne k Nemu pritiahnutí,k Jeho svetlu, milosti a láske. „Len s Ním vzácne žijeme,existujeme a sa hýbeme,zvelaďujeme a rastieme,na vyššiu úroveň vchádzame.“ Skloňme sa pri [...]

soul

V centre Soulu vrazilo auto do chodcov, zahynulo najmenej deväť ľudí

01.07.2024 18:24

Vodič tvrdil, že jeho auto náhle zrýchlilo. Polícia okolnosti nehody vyšetruje.

Základná škola Parchovany

V prípade samovraždy deviataka v Parchovanoch nastal zvrat, obvinili spolužiačku

01.07.2024 17:20

Polícia potvrdila, že vyšetrovanie v danej veci doposiaľ nebolo ukončené.

Trump

Exprezidenti USA majú istú imunitu, rozhodol najvyšší súd USA. Trumpov prípad viazne

01.07.2024 16:53, aktualizované: 17:13

Spor sa teraz vracia k federálnej sudkyni, ktorá kvôli prerokúvaniu Trumpovej námietky pozastavila proces.

SAV, Slovenská akadémia vied

SAV dostane od vlády o takmer 55 miliónov eur viac. Na čo ich plánuje využiť?

01.07.2024 16:43

Ide o desaťpercentný nárast v porovnaní s pôvodným rozpočtom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 364
Celková čítanosť: 785655x
Priemerná čítanosť článkov: 2158x

Autor blogu

Kategórie