Založ si blog

Prosím Ťa Anjel Boží

Anjel – môj ochranca duše,
otváram k Tebe srdce moje,
do Tvojej nekonečnej lásky sa vnáram,
pomôž mi, nech vôľu Božiu konám.

Rozpusti všetku bolesť v mojom vnútri,
i to čo mi s Tebou úzky vzťah bráni,
odožeň od mňa, čo ma na duši ťaží,
prestúp ma svetlom Pokoja a Milosti.

Nech mi dušou prúdi Božie zmilovanie,
by som kráčal vpred v Kristovom svetle,
hoci už zlo plne odhodím od seba,
by som sa stal šťastné Božie dieťa.

Objím ma svojou nekonečnou láskou,
buď mi na ceste vždy sprievodcom,
zostaň Anjel Boží stále so mnou,
nech mám silu k novým začiatkom.

Nech sa Božia vôľa aj cezo mňa plní,
by som aj k Trojici Božej viedol ľudí,
kiež spravodlivosť a čestnosť zavládne,
že v pokoji, láske i mieri všetci žijeme.

Prosím Ťa drahý Anjel Boží,
vyslyš tieto moje úprimné prosby,
odožeň od mňa všetky zlé veci,
nech tu i vo večnosti som šťastný.

Keď princípy dodržíš – uzdravenie obdržíš

01.07.2024

Zdravie začína v mysli našej,zdravo myslieť treba aj v ťažkosti každej.Maj vieru, že si schopný toto plne plniť,zdravo: myslieť, jesť, piť, spať, dýchať aj žiť. Svoje myšlienky starostlivo sleduj,len pozitívne myšlienky v sebe pestuj.Lepším tvorcom svojho života sa staneš,keď na zlú minulosť i nemoc myslieť nebudeš. 80% chorôb je zo stresu a hriechu,kde je hriech [...]

Cyklistické prekáračky…

29.06.2024

Oj, Slovensko naše – hornatá to krajina,cyklotrasy pribúdajú – pekná to zábava.Na bicykloch do regiónov vyberú sa chytrí,vyšliapať kopce, hrebene – by boli bystrí. Tie vzácne výhľady a zjazdy do údolí,telo i dušu nám to radosťou rozžiari.Trasy sú rôzne: ľahké „REKREA“,stredná „SPORT“ a „EXPERT“ – náročná. [...]

Oj, šťastie v požehnaní

26.06.2024

„Lebo zjavila sa Božia milosť,spásonosná všetkým ľuďom,by sme sa odriekli bezbožnosti,spravodlivo a pobožne žili.“ Vo svojom srdci, duši a tele,nech sme k Bohu stále bližšie,jedinečne k Nemu pritiahnutí,k Jeho svetlu, milosti a láske. „Len s Ním vzácne žijeme,existujeme a sa hýbeme,zvelaďujeme a rastieme,na vyššiu úroveň vchádzame.“ Skloňme sa pri [...]

Libanon, izrael

Izraelský útok zabil vysokopostaveného veliteľa Hizballáhu

03.07.2024 19:05

Hizballáh uviedol, že v reakcii na zabitie Násira vystrelili rakety na veliteľstvo izraelskej armády aj na leteckú základňu.

ústavný súd

Ústavný súd zrušil len malú časť zmien v trestnom práve. Verdikt padol po vyše štyroch mesiacoch

03.07.2024 18:18, aktualizované: 18:40

Pozastavené časti sa týkajú znižovania trestných sadzieb a skracovania premlčacích lehôt za niektoré trestné činy.

Jennie Carignanová

Kanadskú armádu po prvý raz povedie žena. Trudeau vyzdvihol jej kvality a vodcovstvo

03.07.2024 16:53

Pôsobila ako veliteľka vojenskej misie v Afganistane, Bosne a Hercegovine, Iraku a Sýrii.

seniorka, podvod

Slovensko zaplavili podvodné telefonáty v mene polície. Čo robiť v prípade prijatia hovoru?

03.07.2024 16:16

Prezrite si konkrétne telefónne čísla podvodníkov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 364
Celková čítanosť: 786243x
Priemerná čítanosť článkov: 2160x

Autor blogu

Kategórie