Založ si blog

My sme tu Doma! ! !

 

 

Z nebies zahrmel mohutný hlas:

„Desivé zlo sa tu činí, už dosť mám vás!“

Mňa, Vášho Boha, viac neurážajte,

bo večný trest vás čaká – tak bdejte!“

 

Akú neprávosť táto generácia zasiala,

také tresty na seba pritiahla.

Či márna to bola obeť Ježišova na kríži,

„keď nekráčali ste s Ním verne všetci?!“

 

Ego, hrôza a strach všade vládne,

Boží oheň hasne, hrozia nám veci strašné.

Mamona a panovačnosť sa pyšne smejú,

kamenné srdcia zostali, umieráčiky už znejú.

 

Milióny nevinných ľudí vo vojnách zomierajú,

prestaňte už zbrojiť – ich duše volajú.

Ja, Stvoriteľ, sa pýtam, prečo to robíte?

Prestali ste si vážiť svoje vlastné bytie?

 

Spamätajte sa, hľadajte riešenie,

ihneď zastavte to nezmyselné zbrojenie!

„Radšej tým, ktorých hlad a chudoba k smrti tlačí,“

počúvajte už – ich hlas do sveta kričí!

 

A zlostníci, štváči, ďaleko neujdú,

príde pomoc z Ruska, Božiemu súdu prepadnú.

Veď nikto toľko životov neobetoval,

v hroznej svetovej vojne, Rus za nás život dal.

 

„Ó, drahý Bože, žehnaj svetu i Slovenskej zemi,“

nech žijeme spravodlivo, bez okupačných zbraní!

„Milostivo uhas všetky vojnové požiare,“

nech len Tvoje milosrdenstvo nad nami vládne.

 

Teraz nás, prosíme, drž vo svojej dlani,

nech Slovensko napreduje v šťastí a pokoji.

Nedovoľ cudzej mocnosti šliapať po našej zemi,

My sme tu Doma, Tebe navždy verní.

 

 

 

 

 

 

 

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

nôž, krv, zranenie

Zradikalizovaný mladík pobodal muža v Perthe, austrálska polícia ho zastrelila

05.05.2024 06:22

Polícia na západe Austrálie zastrelila 16-ročného radikalizovaného chlapca, ktorý v nedeľu na verejnosti nožom poranil jednu osobu.

Czech Republic V4

Babiš s ruskými vlajočkami na lícach a nevydarený náhradník exministerky. Strelila si Fialova vláda až tri rýchle vlastné góly?

05.05.2024 06:00

Europoslanec sa hanbí za predvolebnú antikampaň svojich straníckych kolegov a dianie okolo odvolania ministerky vyzerá ako politická tragikomédia.

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

04.05.2024 21:52

Desiatky ľudí aj krajania zo Slovenska boli v sobotu poobede svedkami oblečenia bruselskej sochy Manneken Pis do detvianskeho kroja.

sanitka, záchranka

Po nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť. Situáciu skomplikoval požiar

04.05.2024 19:53, aktualizované: 20:36

Po sobotňajšej nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 349
Celková čítanosť: 763706x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie