Založ si blog

Zapnime si mozog

.
Ako vo svojom srdci zmýšľame,
Ježiš syn Boží hovorí – takí aj sme.
Až 95 percent chorôb spôsobuje zlé myslenie,
preto spamätajme sa, čim skôr – len blaho dumajme.
.
Na obraz Boží boli sme stvorení,
na LÁSKU, v LÁSKE chodiť, pre LÁSKU žiť.
Od Božej LÁSKY nás nič nemôže oddeliť,
súženie, smrť, ani neraz ťažký Kristov kríž.
.
Človek pozostáva z ducha, duše a tela,
duša to je myseľ, emócie a vôľa.
V duši sa spracovávajú všetky myšlienky,
spôsobujú zmeny v mozgu, na reálne fyzické činy.
.
Čo v piatich zmysloch preciťujeme,
podľa toho si mozgové gény upravujeme.
Ak sú myšlienky plné hnevu, strachu, chaosu,
vytvárajú sa toxické látky plné neduhu.
.
Tie nám spôsobujú skoro všetky choroby,
stávame sa bezmocní – krátime si žitia roky.
Hej, tak toto nie je pre mňa prospešné,
nuž prepínam mozog na hojné zdravie.
.
Už ma temné sily viac nebudú ovládať,
začnem triezvo žiť, nadšenie prežívať.
Hnev, nenávisť, zloba zo mňa spadne
odpustím všetkým vinníkom i sebe.
.
Už nebudem žiť v pocitoch viny, odsúdenia,
ale v zóne LÁSKY, ktorá mi šťastné žitie dá.
Každá hriešnosť moja nech odo mňa vždy odbieha,
kiežby Boží súcit, Božia PRAVDA na mňa doľahla.

.
.
Sid Roth – To je nadprirodzené 83. Dr. Caroline Leaf
na : https://www.youtube.com/
.
Dr. Caroline Leaf – svetovo uznávaná odborníčka na mozog vysvetľuje, ako funguje mozog, akú deštrukciu spôsobujú negatívne myšlienky a ako môžeme Božím slovom zmeniť štruktúru nášho mozgu z negatívnej na pozitívnu.

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Zuzana Dolinková, Ide o pravdu

Dolinková v Ide o pravdu: Pri Rázsochách sa roky neurobilo nič. Kritizujú tí, ktorí to mohli pohnúť

04.05.2024 10:00

Kde bude stáť nová nemocnica v Bratislave - na Rázsochách či v Ružinove? Návrh pôjde čoskoro do vlády, uviedla ministerka zdravotníctva Zuzana Dolinková.

Ruské školstvo / vzdelávanie / Rusko /

V Novosibirsku končí škola, ktorej vedenie bolo proti vojne na Ukrajine

04.05.2024 09:32

Novokolledž bola jediná vyššia odborná škola v Rusku, ktorá fungovala podľa západného modelu.

raketa ATACMS raketomet M270 MLRS

ONLINE: Kyjev útočil strelami ATACMS na Krym, tvrdí Moskva. Zbrane z USA už prúdia na Ukrajinu

04.05.2024 07:10, aktualizované: 09:49

Môže trvať týždne až niekoľko mesiacov, kým na Ukrajinu dorazí značný počet západných zbraní a vybavenia a dostanú sa až na front.

special podcast pocuvajte Pravdu novy jzbt6t / Počúvajte Pravdu /

Po 20 rokoch v únii nemôžeme na ňu najmä nadávať, ak ju chceme zmeniť

04.05.2024 06:05

Európska únia sa môže a má kritizovať. U nás však kritika dosahuje absurdné rozmery.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 349
Celková čítanosť: 763123x
Priemerná čítanosť článkov: 2187x

Autor blogu

Kategórie