Založ si blog

Oj, raduj sa, raduj!

 

Oj, raduj sa zo Mňa, jasaj,
teš sa so Mnou, vrúcne plesaj!
Ja, Ježiš, ti posilu dám,
vo všetkom Ťa požehnám.

Nasýtim Ťa Božou milosťou,
kiežby si žiaril radosťou.
Od záhuby ťa zachránim,
a z hriešnosti vykúpim.

Len vlož svoju dôveru do Mňa,
nespoliehaj sa viac na seba.
Aj s Bohom sa zmieriť musíš,
a s každým láskou zblížiť.

Už nedovoľ duši v žiali stáť,
bo Duch Svätý zruší konať.
Preto ži: plný svetla, sviežosti,
modlitieb, chvál a vďačnosti.

Odvahu nikdy nestrácaj,
diabla vo všetkom porážaj.
Božia moc nad všetkým víťazí,
keď si spravodlivý – pokorný.

Pred vlastnou pýchou sa uchráň,
neresti, hlúposti, hriech odháń.
Strážnemu Anjelovi dôveruj,
Bibliu dôsledne preštuduj.

Nech sa ti čokoľvek deje,
prinášaj Mi svoje chvíle.
Chvejivú radosť budeš mať,
keď sa sväte budeš správať.

Už ničoho sa nemusíš báť,
keď sa Bohu plne odovzdáš.
Zvolaj: Víťazstvo je so mnou!
Pod Božou ochranou som!

Rozhodni sa čistý život viesť,
tak korunou triumfu zakvitneš,
Božou slávou sa odeješ,
šťastným človekom sa staneš.

Nadprirodzený dar obdržíš,
keď boj bojovať vydržíš.
Nuž pozdvihuj hlas k Bohu:
Vďaka Ti Otče – Spasiteľu.

Oj tak raduj sa a verne ži,
svet sa stane vôkol krajší.
Podnietiš iných Bohu veriť,
tu i v nebi Ti budú vďačiť.

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

brazília, záplavy

Počet obetí záplav na juhu Brazílie stúpol už na najmenej 75

06.05.2024 08:32

Ďalších 103 osôb je nezvestných. Záplavy po sebe zanechali rozsiahlu skazu.

Russia Leningrad Siege

Rus s modro-žltými vlasmi, ktorého okradli a vybili mu zub, sa na polícii dozvedel, že v zákopoch má bozkávať rodnú zem

06.05.2024 08:00

Od vpádu na Ukrajinu vo februári 2022 sa súdy v Rusku doteraz zaoberali už viac ako deviatimi tisícami prípadov takzvanej diskreditácie armády.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Izraelská armáda začala evakuáciu časti Rafahu, píšu izraelské médiá

06.05.2024 07:36

Ide o opatrenie pred očakávanou inváziou.

vojna na Ukrajine, drony

ONLINE: ISW: Ukrajine nestačí 'aktívna obrana'. Demokratický líder pripustil, že USA budú musieť poslať proti Rusku vojakov

06.05.2024 06:45, aktualizované: 09:48

Ak bude mať Rusko počas celého roku 2024 v bojoch na Ukrajine celoplošnú iniciatívu, môže mu to priniesť viaceré výhody, upozorňuje ISW.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 349
Celková čítanosť: 764019x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie