Založ si blog

Ako z COVID-u strach prekonať. . . Oj, už žime v Božej viere. . .

 

Nech mi v srdci mojom refrén znie:
„Som úbohý, chudobný, no smelosť pri mne je,
môj Spasiteľ mi blízko je, On ma posmeľuje,
tak duch bojazlivosti už vo mne nežije“.

Náš Boh je pomoc a i spása moja,
On mi v každom čase žitia silu dáva,
s Ním prekonávam z COVID-u strach,
odolným sa na diablove nástrahy stávam.

Ako kráľ Dávid v Žalme 53 i ja k Bohu volám,
zmiluj sa, zľutuj sa nado mnou, Otca žiadam,
zmy moju vinu, neprávosť a z hriechov očisti,
daj by som radosť prežil, kiež mi zaplesajú kosti.

Aj v tomto ťažkom čase šťastne žijem,
Bohu za všetko vďačím, vrúcne Ho milujem.
Na prechádzky chodím, z prírody sa teším,
z blízkych sa radujem i pozitívne myslím.

Čisté svedomie bez hriechu si zachovávam,
čo je matkou dobrého zdravia, veselosti v nás.
S Trojicou Božou ako Tešiteľom vo viere kráčať,
vzácna to milosť – tak poďme ju životom napĺňať.

Prijmime tento dar Boží – VŠEMOHÚCI,
pokorme sa, buďme všetkých milujúci,
žiarme pokojom, nehou i nádejou,
verme, že pandémia je len skúškou našou.

Ona isto pominie, len buďme vytrvalí,
PROSME o milosť, zmiluj sa Otče drahý.
POKĽAKNIME, VOLAJME k Bohu o pomoc,
On má predsa vo všetkom vševládnu moc.

Zlo prestane, keď ľud sa k Bohu navráti,
hriešnosť, pýchu i zlobu už navždy odstráni.
VZMUŽME sa! Začnime žiť čestne, sväto, plní lásky!
Rozhodnime sa ZNOVUZRODIŤ pre večnosť v nebi.

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

vražda, zločin, lúpež, krádež, nôž

Muža z Missouri obvinili z vraždy, ktorá sa stala pred takmer šiestimi desaťročiami

05.05.2024 23:02

Jamesa Barbiera zatkli obvinili z vraždy 18-ročnej Karen Sniderovej v novembri 1966 v okrese Cook v štáte Illinois.

Gabriel Attal / Pcheng Li-jüan / Si Ťin-pching /

Odmena za Taiwan? Si pricestoval na štátnu návštevu Francúzska. Stretne sa s Macronom, budú rokovať aj o Ukrajine

05.05.2024 21:45

To, že si čínsky prezident vybral pre svoju návštevu Francúzsko potvrdzuje postavenie Macrona ako mocenského hráča EÚ.

ťava

V zoo sa narodilo mláďa samičky ťavy dvojhrbej

05.05.2024 21:21

Gravidita ťavy dvojhrbej trvá približne rok a rodí sa väčšinou jedno mláďa.

európsky parlament, peter pellegrini, europarlament

Od EÚ sa izolovať nechceme. Čo teda od nej chceme?

05.05.2024 20:23

Nechceme, aby Slovensko bolo opäť čiernou dierou v srdci Európy. Chýba nám však vízia a stratégia našej hry v EÚ. Čo teda chceme a čo nie? Zapojte sa do novej DEMDIS diskusie!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 349
Celková čítanosť: 763909x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie