Založ si blog

Keď myseľ zmeníme – šťastie obdržíme

 

V hĺbke svojej duše osud svoj si tvoríme,
veď myšlienky naše, vplyv majú na naše bytie.
Ako myslíme – taká osobnosť sme,
sami sme si tvorcami, preto múdro zmýšľajme.

Naše postoje, presvedčenia, pocity,
ovplyvňujú nám cez gény naše životy.
Vnútri nás máme Božskú inteligenciu,
a tak ju vnímajme, nech žijeme pohodu.

V stave viery, vďačnosti a radosti učme sa seba meniť,
prestaňme žiť v minulosti, vo svoj krajší zajtrajšok veriť.
Smrť starého škodlivého, ničiaceho egoizmu „JA“ opustiť,
v láske, pozitívne myslieť – nové „JA“ si vytvoriť.

Zamilovať sa do budúceho potenciálu,
veriť v očakávanú Božiu zmenu, sen či víziu.
Realitu podporovať, prv ako sa manifestuje,
ešte skôr ako „zlatá“ skúsenosť v nás nastane.

Keď použijeme „EGO“, aby sa naše zlo zmenilo,
„EGO“ sa tým len posilní – a ešte zhorší sa to.
Preto sa treba odhodlať na zmenu svojho „JA“,
telo emočne presvedčiť, že vkročí evolúcia.

Keď náš život budeme mať v Božích rukách,
vstúpime do rieky pre Božie zmeny v pravý čas.
Vstať ráno – cítiť sa i v ťažkom čase povznesene,
celý deň v tom zotrvať – ej Božou láskou zažiarime.

Uvoľní sa množstvo pokoja z tela do mozgu,
prijmeme Božiu liečivú silu i rovnováhu,
zdravie, hojnosť, radosť, slobodu,
a začneme žiť novú šťastnú úľavu.

Keď prestaneme sťažovať sa, iných obviňovať,
zle, priam hriešne žiť i nedobre zmýšľať,
naše škodlivé emócie sa hneď zastavia,
a choroby spôsobené zlou mysľou sa liečia.

Preto nečakajme na krízu, traumu, nemoc,
ale si zaumieňme k dobru premieňať svoj život.
Prejsť peklom, byť zrazení na kolená a povedať „Dosť!“,
začnime však čím skôr seba meniť v lepšiu i krajšiu budúcnosť.

Stačí tak málo, tak vstúpme do toho,
na svoje staré „Ja“ zabudnime, ono nás trápilo,
nepokoj, strach, bolesť, zlobu vnášalo,
stali sme sa smutní – tak čo máme z toho?

Mať pocit naplnenosti života – duševné blaho,
ďakovať už vopred, – trénovať – než už sa to stalo.
Začnú sa diať zázraky – pre naše lepšie „JA“,
stávame sa majstrami, až nám iní závidia.

A budeme šťastní, radostní – jedineční,
žiariaci Božou láskou – seba i iných ľubiaci.
Už slnko nezapadá nad naším hnevom,
oj, kráčajme už večným úprimným úsmevom.

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Izrael Gaza vojaci

Bola potvrdená ďalšia vražda rukojemníka v Gaze. Turecko obnoví obchod s Izraelom až v prípade mieru

03.05.2024 11:20

Turecko vo štvrtok zastavilo všetok vývoz a dovoz do a z Izraela s odvolaním sa na "zhoršujúcu sa humanitárnu tragédiu" na palestínskych územiach.

Polícia prehľadáva súdy, bomba

Na bratislavských školách nahlásili bombu. Polícia evakuuje študentov, niektoré rušia vyučovanie

03.05.2024 10:35, aktualizované: 10:43

Výhražný e-mail obdržali vo viacerých školách aj v bratislavskom Starom Meste.

Praha / Policie CZ /

Do českého gymnázia násilne vtrhol neznámy muž, polícia evakuovala študentov

03.05.2024 10:20

Polícia neskôr na Twitteri (X) uviedla, že zadržala podozrivého.

Zuzana Dolinková / Robert Fico /

Dvestomiliónová injekcia pre nemocnice má vyriešiť ich nekončiace dlhy. Dolinková však nastavila pravidlá

03.05.2024 10:00

Ústavné zdravotnícke zariadenia sú zadlžené natoľko, že čelia žalobe Európskej komisie pred Európskym súdnym dvorom za neskoré platby.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 762792x
Priemerná čítanosť článkov: 2192x

Autor blogu

Kategórie