Založ si blog

Oj, šťastný život sme Otče žili…

Na Tvoju slávu chcem žiť môj Pane,
v každom okamihu – čo najlepšie.
Ty si nám pripravil dielo prevzácne,
chcem ho aj ja žiť – pomôž mi Otče.

Božieho slova sa horlivo držať,
už zla a hriechov sa nedopúšťať.
Otvárať srdce pre blízkych i núdznych,
vyzdvihovať snaživých aj čestných.

Zbytočnými spormi sa už viac netrápiť,
veď Ty máš moc všetko k dobru premeniť.
Tí čo zlo, hnev dlhšie prežívajú,
aj vážnu chorobu si spôsobujú.

Ušľachtilé myšlienky stále majme,
odpustením a dobrotou vždy žiarme.
Prijmeme mimoriadne dary,
staneme sa Otče Tebe milé deti.

Krása prírody nás skvele udivuje,
kvitnúce kvietky nádherné.
Stromčeky, kríčky keď sa zelenajú,
čarovnú atmosféru nám vždy vytvárajú.

Štebotaví vtáci milo čvirikajú,
potešujú, i nám do kroku hrajú.
Aj potôčik – zurčí, žblnká do uška,
poskakuj do rytmu verná dušička.

Ale ešte väčšia úľava do nás vchádza,
keď s Trojicou Božou nám duša kráča,
nechať sa Ňou vodiť v každom čase,
zažívať mocné Božie požehnanie.

Ľudia čo sa úprimne Bohu vydali,
a žiť v pokore i sväte sa rozhodli,
obdržia Božie znovunarodenie,
čo zmení plne ich myseľ i správanie.

Už tu na zemi si nebo zažijú,
veriac, že s blízkymi sa v Ňom objímu.
Zanôtia si: „Oj, šťastný život sme žili
a v našom srdci sme Ťa Otče nosili“.

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Kolumbíjska univerzita

Nepokoje na amerických univerzitách: Polícia zatkla už vyše 2000 protiizraelských aktivistov

03.05.2024 13:35

Vlnu študentského aktivizmu začal incident, keď vedenie Kolumbijskej univerzity v New Yorku poslalo políciu na študentov, ktorí sa utáborili uprostred jej kampusu.

Zuzana Čaputová

Čaputová: K demokracii nepatrí snaha o politické ovládnutie médií

03.05.2024 13:27

"Tam, kde je ohrozená sloboda tlače, je ohrozená aj demokracia," uviedla prezidentka.

EÚ / Eurovoľby /

Koľko zarábajú europoslanci? Pôsobenie v EP im prináša tisíce eur aj po odchode do penzie. Aké sú ich právomoci?

03.05.2024 11:49

Europoslanci zastupujú v Bruseli asi 450 miliónov občanov EÚ.

Izrael Gaza vojaci

Bola potvrdená ďalšia vražda rukojemníka v Gaze. Turecko obnoví obchod s Izraelom až v prípade mieru

03.05.2024 11:20

Turecko vo štvrtok zastavilo všetok vývoz a dovoz do a z Izraela s odvolaním sa na "zhoršujúcu sa humanitárnu tragédiu" na palestínskych územiach.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 762809x
Priemerná čítanosť článkov: 2192x

Autor blogu

Kategórie