Založ si blog

Ako len potrebujem Tvoje inštrukcie, Pane

To nesmierne bohatstvo Ježišovej slávy,
Ťa z diablovho prekliatia vyslobodí,
keď z teba v každú dobu prúdi LOPRS:
Láska, Odpustenie, Pokoj, Radosť, Spravodlivosť.

By sme navzájom plnou láskou žili,
všetkým i sebe odpustili,
pokoj, radosť a spravodlivosť nech kvitne v nás,
ó, zmocni nás Duchom Svätým Pane náš.

Už nebudeš mať nesprávne smerovanie pre žitie,
Kráľ slávy Hospodin Ťa vo všetkom povedie.
Len Mu dôveruj a v nebesiach Ťa zvíta,
a z teba zažiari nadprirodzená Božia sláva.

Jasný zámer a povznášajúci pocit stále maj,
smrť starého aj pyšného „JA“ už pochovaj.
Na traumu, krízu či ťažkosť v minulosti zabúdaj,
nové emócie a povznesenú hojnosť zažívaj.

V stave zmeny mysle sa bunky aktivujú,
vzácne inšpirácie i zázraky vchádzajú,
choroby spôsobené zlou mysľou odídu,
prežiješ uzdravenie – pocity entuziazmu.

Ojoj, vytvorí sa Ti nové ideálne „JA“,
plné štedrosti – vzájomného porozumenia.
Do obdržaného talentu sa zamiluj,
žehnaj mu a prítomnosť Božiu zvelebuj.

Začneš cítiť úžas nad svojím životom,
staneš sa svojho života pánom – tvorcom.
Nastane tvoja vytúžená, skvelá budúcnosť,
tak neváhaj a do programu sa ihneď vlož.

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

ocenenie, prezidentka, Andrej Matišák

Prezidentka ocenila redaktora Pravdy. Čaputová odovzdala Matišákovi medailu súvisiacu s výročím vstupu do NATO a EÚ

30.04.2024 16:35

Prezidentka Slovenskej republiky sa poďakovala 28 osobnostiam za ich prínos v kontexte členstva štátu v Európskej únii a Severoatlantickej aliancii.

parlament, fico

Nájde sa 90 poslancov? Gašpar zhodu pri ústavných sudcoch neočakáva. Opozícia hovorí, že sa čaká na Ficove rozhodnutie

30.04.2024 16:30

Zástupcovia opozície hovoria o obštrukcii a o tom, že koalícia čaká, či bude sa bude chcieť uchádzať o post aj Robert Fico.

France Macron

Uvidia Parížania Macrona plávať v rieke? Minister spravodlivosti sa nepridá, lebo mu prekáža teplota vody

30.04.2024 15:00

Od leta 2025 umožnia ľuďom zaplávať si v Seine, v ktorej platí zákaz kúpania už od roku 1923. Pozdĺž troch úsekov rieky budú mať k dispozícii šatne i sprchy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 762233x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie