Založ si blog

Seniori, Kristovho Ducha prijmime!

Len tí, čo žijú s Kristovým Duchom,
stretnú sa s Trojicou v Kráľovstve Božom.
Preto, kým tu ešte žijeme na Zemi,
oslavujme svojho Záchrancu v každom dni.

V knihe Kazateľ, v 9. kapitole, znie:
„Múdro využi život svoj – dieťa Božie.
Choď a jedz svoj chlieb s radosťou,
pi svoje víno s veselou mysľou.

Nech sú tvoje šaty vždy biele,
a nech ti nechýba olej na hlave.
Život si užívaj s milujúcou manželkou,
a čo môže tvoja ruka urobiť, to rob!“

V Božom slove sa viackrát píše,
že len znovuzrodení uzrú Kráľovstvo Božie.
Preto pokor sa a v bázni prijmi Spasiteľa,
odpusť sebe, aj iným a praj im hojnosť požehnania.

Tak plňme Božiu vôľu v nás,
lebo nepoznáme odchodu svojho čas.
Otče, veď ma Duchom k môjmu znovuzrodeniu,
by som prijal Tvoju vôľu pre moju záchranu.

Sme pútnici, putujúci k večnému domovu,
staroba už klope na dvere nášmu životu.
Oj, dobroreč duša moja Hospodinovi – zvelebuj Ho,
za dar nášho života, ktorí sme dostali – blahoreč Ho.

Rady: 1. Choď a hýb sa, na čerstvom vzduchu,
nech starosti i radosti iných s tebou hýbu.

  1. Úprimne miluj a potom budeš milovaný,
    len láskaví, dobrotiví sa stávajú požehnaní.
  2. Usmievaj sa a užívaj si Božie dary s veselým srdcom,
    netvár sa dôležito, zasmej sa – aj na sebe samom.
    S radostnou tvárou rozjasníš svoje okolie,
    a len pokoj v srdci ti je dobrým liekom na bôle.
  3. Uč sa iné dobré veci a aj Božie slovo,
    to ti zjavne posilní ducha i telo.
  4. Nauč sa trpieť – veď všetky veci slúžia k dobrému,
    preto prijmi i bolesť – tak viac porozumieš chorému.
  5. Vzdávaj sa a každý deň preži s láskou, bez kŕčovitosti,
    blízky vzťah k Bohu nech je nám vždy ten najprednejší.
  6. Ako ti roky pribúdajú, tým si bližšie k večnosti,
    radostnú jeseň života si užívaj a buď plný chvál a vďačnosti.

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Kolumbíjska univerzita

Nepokoje na amerických univerzitách: Polícia zatkla už vyše 2000 protiizraelských aktivistov

03.05.2024 13:35

Vlnu študentského aktivizmu začal incident, keď vedenie Kolumbijskej univerzity v New Yorku poslalo políciu na študentov, ktorí sa utáborili uprostred jej kampusu.

Zuzana Čaputová

Čaputová: K demokracii nepatrí snaha o politické ovládnutie médií

03.05.2024 13:27

"Tam, kde je ohrozená sloboda tlače, je ohrozená aj demokracia," uviedla prezidentka.

EÚ / Eurovoľby /

Koľko zarábajú europoslanci? Pôsobenie v EP im prináša tisíce eur aj po odchode do penzie. Aké sú ich právomoci?

03.05.2024 11:49

Europoslanci zastupujú v Bruseli asi 450 miliónov občanov EÚ.

Izrael Gaza vojaci

Bola potvrdená ďalšia vražda rukojemníka v Gaze. Turecko obnoví obchod s Izraelom až v prípade mieru

03.05.2024 11:20

Turecko vo štvrtok zastavilo všetok vývoz a dovoz do a z Izraela s odvolaním sa na "zhoršujúcu sa humanitárnu tragédiu" na palestínskych územiach.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 762807x
Priemerná čítanosť článkov: 2192x

Autor blogu

Kategórie