Založ si blog

Uzdrav ma môj Bože

Milostivý Otče, ja Ťa prosím a vítam,
srdce, drahý Pane Ježiši, Ti otváram,
Ty si Lekár nad všetkých lekárov,
zmiluj sa, zachráň ma pred mojou chorobou.

Dieťa moje, moc diabla ťa ovládla,
preto prišla tá tvoja ťažká pliaga.
Nežilo si vo svätosti, podľa Božej vôle,
nepokorilo sa, nekajalo – tak si choré.

Rob pokánie a vyznaj hriechy svoje,
už nebuď pyšne – samospravodlivé,
zameraj sa na Ježiša, On ti odpustí,
keď budeš mať vieru v Neho, On ťa uzdraví.

Nuž pozdvihni ruky k Ježišovi,
obráť k nebesiam svoje oči,
dívaj sa na Jeho láskavú tvár,
ver, že neduch navždy odíde teraz.

V mocnom mene Ježišovom,
káram ničiacich tvojich duchov:
„Zlý duch, zober z chorého nemoc,
ty už nemáš v ňom žiadnu právomoc!“

Božie zotavenie tebou dieťa prechádza,
dotkni sa ho skrze vieru v Pána Ježiša Krista.
Prichádza pomôcť z ríše Kráľovstva,
len hlboko ver, prijímaj a cíť uzdravenia.

Spočiň vierou na Božom slove,
s Bohom hovor v duchu čo najčastejšie.
Prijímaj uzdravujúcu Božiu moc!
vrúcne zvelebuj Ho za Jeho pomoc.

Ak nepriateľ ešte hovorí do tvojej mysle,
tak vytrvaj, buď pevné v Božej viere.
V mene Ježišovom, Duch bude konať,
a sláva i Boží oheň na teba prichádzať.

Ďakuj Bohu, že na zlé skutky ti zabúda,
tvojmu telu trvalé zdravie, radosť dáva,
srdce ti v svätosť a lásku pozmeňuje,
oj, a večný život v nebesiach daruje.

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Sadiq Khan

Labourista Sadiq Khan bol tretíkrát po sebe zvolený za starostu Londýna. Ide o rekord

04.05.2024 19:32

Syn pakistanských prisťahovalcov vďaka dnešnému výsledku predstihol svojho predchodcu a bývalého premiéra Borisa Johnsona, ktorý bol vo funkcii dve volebné obdobia.

Germany Nazi Villa

Vilu šéfa Hitlerovej propagandy ponúkajú zadarmo. Ak sa nenájde záujemca, buldozéry ju zrovnajú so zemou

04.05.2024 19:00

V honosnej vile pri jazere Joseph Goebbels pracoval, oddychoval a aj sa zabával s milenkami. Prečo je niekdajšia luxusná nehnuteľnosť už dlhé roky neobývaná?

Počasie / Dáždnik / Dážď /

SHMÚ vydal výstrahu pred búrkami s krúpami v troch okresoch

04.05.2024 18:48

Búrky môžu byť spojené s prudkým lejakom s intenzitou 20 až 30 milimetrov zrážok počas 30 minút. Nárazy vetra môžu dosahovať 65 až 85 kilometrov za hodinu.

Matthias Ecke

Skupina útočníkov napadla a zranila europoslanca SPD Eckeho. Museli ho operovať

04.05.2024 17:39

Krajinskí predsedovia SPD uviedli, že útok je varovným signálom pre všetkých v Nemecku a známkou toho, že stúpenci krajnej pravice sú už celkom bez zábran.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 349
Celková čítanosť: 763522x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie