Založ si blog

U z d r a v í m ťa, dieťa moje

Ó, drahý všemohúci a milujúci Bože,
zmiluj sa nado mnou – uzdrav mi telo choré.
Úprimne Ťa zo srdca v plači prosím,
zbav ma silných bolestí i rán mnohých.

Božie slovo ti jasne hovorí,
že modlitba viery chorého uzdraví,
Tí ktorí v Božiu milosť – v bázni veria,
nasledovať ich budú Božie znamenia.

Uvoľní sa pri nich mocné uzdravenie,
vyleje uzdravujúce pomazanie,
krv Ježišova ich silno zasiahne,
tak uver a kajaj sa dieťa moje.

A teraz nemocný, stonajúci, smutný,
polož ruku na miesto, kde ťa bolí.
V mene Ježiša Krista: „BUĎ UZDRAVENÝ!“
Prijmi uzdravenie zaraz, v tejto chvíli!

Božiu prítomnosť bez myšlienok, jemne predychuj,
nemaj už v sebe nenávisť i zlosť len v láske sa raduj.
V svojom uzdravení máš úlohu, tak ju vierou plň,
zregenerujú sa ti choré bunky – už v úsmeve stoj!

Satan, ktorý ničíš naše ľudské telá,
nemáš tam právo zostať v žiadnom čase,
Ježišovou krvou si bol porazený,
prikazujem ti, v mene Ježišovom, odídi!

Odíď, odíď satan a už sa viac nevracaj,
a ty chorý, uzdravujúcu moc prijímaj,
tá sa ťa teraz milosťou Božou dotýka,
plným zdravím i radosťou napĺňa.

Oj, drahý nebeský, všemohúci Otče,
vrúcne Ti ďakujem za Tvoje uzdravenie.
Z bolesti, choroby si ma celkom vyslobodil,
zázraky zažívam – bo som sa znovuzrodil.

Vzdávam Ti všetku chválu, vďaku, úctu,
úprimným srdcom Ti venujem nekonečnú slávu.
Ej, keď nám svätosťou Božou srdce horí,
niet väčšieho požehnania na tejto Zemi.

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

France Macron

Uvidia Parížania Macrona plávať v rieke? Minister spravodlivosti sa nepridá, lebo mu prekáža teplota vody

30.04.2024 15:00

Od leta 2025 umožnia ľuďom zaplávať si v Seine, v ktorej platí zákaz kúpania už od roku 1923. Pozdĺž troch úsekov rieky budú mať k dispozícii šatne i sprchy.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Takmer storočná Ukrajinka prešla podľa polície desať kilometrov z okupovaného územia

30.04.2024 14:45

"Prežila som tamtú vojnu a prežijem aj túto vojnu," povedala.

blaha ľuboš

Blaha poskytol propagandistický rozhovor ruskej televízii, podľa Šimečku konal v rozpore so zahraničnou politikou Slovenska

30.04.2024 14:35

Líder PS konštatoval, že za svoje výroky by sa mal Blaha okamžite ospravedlniť.

Netanjahu

Netanjahu: Izrael podnikne inváziu do Rafahu bez ohľadu na výsledok rokovaní

30.04.2024 14:25

Rafah leží v Pásme Gazy pri hranici s Egyptom a po vypuknutí vojny tam našlo útočisko viac ako 1,5 milióna Palestínčanov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 762219x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie