Založ si blog

Božou láskou svieť

Svieť, svetlom svieť,
Božou láskou žiar,
šťastie pritiahneš.
K dobru zmeníš svet,
radostným sa staneš,
už viac neváhaj.

Vôľu Božiu napĺňaj,
každú hriešnosť odháňaj,
úprimne Boha chvál.
Ježiš sa ti štítom stane,
ochráni ťa i pomôže,
stáť bude pri tebe.

Úsmevom zahoríš,
seba i iných potešíš
milosť Božia vojde.
Choroby odídu,
zázraky sa udejú,
šťastie ti príde.

Život svoj si užívaj,
z maličkosti sa tešievaj,
očarený budeš.
Pozitívnu myseľ maj,
vďačnosťou a dobrom žiar,
už tu raj zažiješ.

Iba pokorní, svätí,
všetkým odpúšťajúci,
nebesia uzrú.
V náruč Božiu vojdú,
požehnanie príjmu,
šťastím svietiť budú.

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Tibor Gašpar

NAKA v kauze Ezechiel 7 navrhla obžalovať Gašpara aj Bödöra

06.05.2024 09:59

Prípad sa týka podozrení z korupcie v kauzách Doprastav, Váhostav a Technopol.

brazília, záplavy

Počet obetí záplav na juhu Brazílie stúpol už na najmenej 75

06.05.2024 08:32

Ďalších 103 osôb je nezvestných. Záplavy po sebe zanechali rozsiahlu skazu.

Russia Leningrad Siege

Rus s modro-žltými vlasmi, ktorého okradli a vybili mu zub, sa na polícii dozvedel, že v zákopoch má bozkávať rodnú zem

06.05.2024 08:00

Od vpádu na Ukrajinu vo februári 2022 sa súdy v Rusku doteraz zaoberali už viac ako deviatimi tisícami prípadov takzvanej diskreditácie armády.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Izraelská armáda začala evakuáciu časti Rafahu, píšu izraelské médiá

06.05.2024 07:36

Ide o opatrenie pred očakávanou inváziou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 349
Celková čítanosť: 764021x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie