Založ si blog

Áno, Otče, som šťastným…

Oj, šťastným človekom som sa stal,
keď som dobré skúsenosti zo srdca sial.

Program ovládania myšlienok dodržujem,
na veci nepriaznivé sa najmenej sústreďujem.

Svoje zlé, negatívne názory krotím,
láskou a dobrotou zo srdca žiarim.

Som pokorným – iných načúvajúcim,
každý sme v živote v niečom vzácnym.

Presvedčovať ostatných sa nesnažím,
veď práve oni – sú mi aj vzorom úspešným.

Na nič, ani ťažkosť, sa už nesťažujem,
jej znášaním duchovne, skvele rastiem.

Dobro druhých bezvýhradne vyzdvihujem,
oj, vďačnosťou a nehou ich milujem.

Sebazdokonaľovanie je mi vecou dôležitejšou,
jeho konaním som osobou dokonalejšou.

Žiadostivé potreby som podstatne obmedzil,
to ma pozdvihlo do kvalitných vyšších sil.

Porážam seba – a nie ostatných,
robí ma to šťastlivcom úprimným.

Nikdy sa nevzdávam skutkov osvedčených,
oj, veď oni ma vedú do šľachetných chvíľ.

Správny okamih si stále verne vyberám,
pozdvihuje ma to – blíž a blíž – v Boží chrám.

Moje srdce, s vďačnosťou ponúkam Najvyššiemu,
Božia Trojica ma vedie – buď chvála a sláva Jemu.

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Maroš Žilinka

Ústavnoprávny výbor k rozhodnutiam Žilinku po zrušení ÚŠP neotvorili

30.04.2024 13:51

Koalícia podľa podpredsedu ústavnoprávneho výboru Dostála odmieta, aby si výbory plnili svoju kontrolnú funkciu.

prezidentske volby Ivan Korčok postava

Korčok podporí v eurovoľbách PS, KDH, SaS a Demokratov

30.04.2024 13:14

Vyzvať chce najmä na podporu žien na kandidátnych listinách týchto strán.

Británia Londýn Hainault útok meč zranení

Muž s mečom útočil na ľudí na predmestí Londýna

30.04.2024 12:52

Podľa polície incident zrejme nesúvisí s terorizmom.

lukáš machala

Je podložené, že Zem je guľatá? Boli ste vo vesmíre? Machala chce dať vo verejnoprávnom médiu priestor aj konšpirátorom

30.04.2024 12:37

Machala sa stal známym ako poradca bývalého predsedu NR SR Andreja Danka. Už vtedy bol šíriteľom konšpiračných teórií.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 762204x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie