Založ si blog

Vzácne duchovné prebudenie

Keď v deň Letníc v mene Ježišovom sa zhromaždili,
celkom 120-ti, i panna Mária a apoštoli,
tu zrazu prišiel vietor, zvuk a oheň z neba,
Duch Svätý im hovorí – inými jazykmi modlite sa!

Biblia nám viackrát doporučuje a nás učí,
modlite sa i nevysloviteľnými vzdychmi.
Tiež podľa Nového Zákona – inými jazykmi,
„anjelsky“, staneme sa šťastnými ľuďmi.

Ma-ra-na-tha, Ma-ra-na-tha, Ma-ra-na-tha,… (Pane príď),
takto sa modlil prvý kresťan, neskôr len mních.
Posadil sa pokojne, priamo, jemne privrel oči,
uvoľnil sa, zostal bdelý, v duchu opakoval prosby.

Ma-ra-na-tha, … v mysli s ľahkosťou vyslovoval,
ráno i večer takto s Trojicou Božou kontemploval.
Nad ničím nepremýšľal, nemal žiadne predstavy,
len srdcom vnímal, ako duch mu slová hovorí.

Ak v nás Duch, ktorý vzkriesil Ježiša prebýva,
našej slabosti nám isto na pomoc prichádza.
naše smrteľné telá Duchom oživuje,
a pri modlitbe, za čo a ako sa modliť – vedie.

Keď zažívaš ťažkosti, bolesť, smútok
pros Boha v bázni o milosť – pomoc,
On pošle Ducha Svätého – radcu,
pomôže, uzdraví ťa a naučí všetkému.

Všetci svetoví evanjelisti sa anjelsky modlia,
cez nich priam prúdi uzdravujúca moc Božia.
Osvojme si toto „Vzácne duchovné prebudenie“,
oj, zažijeme priaznivé Božie požehnanie.

Modlime sa, modlime!!!

12.05.2024

Modlitba nás priamo s Bohom spája,naše srdce Jeho svetlom a teplom napĺňa,pomáha nám robiť všetko s dôverou,a kto sa často modlí – oj, žiari pokojom. Modlitba nás všetkých zjednocuje,deti a mládež našu povzbudzuje,pokoj, lásku a mier vyprosuje,nepokoje, hriechy i vojny likviduje. Preto vrúcne k Bohu volajme,nech trvalý mier – na svete zavládne,všetci ľudia sa [...]

O Božiu milosť pre svetový mier prosme!

09.05.2024

Zjavila sa totiž Božia milosť,prinášajúca spásu všetkým ľuďom,uprostred prenasledovania, zmätku, vojen,Pán Ježiš prichádza s víťazstvom späť. Terajší svet je mamonársky, zle rozdelený,každý chce byť vládcom – majiteľom na zemi,rozbroje, nespravodlivosť a nenávisť narastá,mnohí trpia, nešťastných a hladujúcich pribúda. Preto sa poďme už zmeniť [...]

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

francuzski policajti shutterstock

Mucha na úteku a dvaja zabití strážcovia väzňa. Bolo to prepadnutie, aké Francúzsko v tomto storočí nezažilo

15.05.2024 14:00

Maskovaní muži, ktorí strieľali z brokovníc, dostali na slobodu 30-ročného recidivistu. Dalo sa predísť masakre, ktorá otriasla celým Francúzskom?

Pavol Gašpar

Gašpar: V prípade nedávnych bombových hrozieb mohlo ísť o páchateľa zo zahraničia

15.05.2024 13:56

Na Slovensku identifikovali tzv. sekundárnych páchateľov, ktorí sa inšpirovali prvotným aktom bombových hrozieb.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia začala pre oneskorené uhrádzanie faktúr envirorezortu trestné stíhanie

15.05.2024 13:39

Predmetom trestného oznámenia mal byť vznik škody štátu a daňovým poplatníkom za takmer 100-tisíc eur .

sud, lalis

Róberta Lališa obžalovali z vraždy mafiána „Tutiho“

15.05.2024 13:23

Ide o prípad prvej demonštratívnej mafiánskej vraždy v bratislavskom podsvetí z júla 1995.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 351
Celková čítanosť: 766939x
Priemerná čítanosť článkov: 2185x

Autor blogu

Kategórie