Založ si blog

Šťastnými sa staňme

K Božím očiam, oči svoje pozdvihujem,
s krížom Ježiša Ho nasledujem.
Otče, po správnej ceste kráčať chcem,
kde je Ježiš – tam byť chcem.

Jeho slávu srdcom naplno zažívať,
spoludedičom Kristovým sa stať.
Balzam Jeho pokoja mi dušu zaplavuje
a ja Ťa chválim, všemohúci Bože.

Do Tvojho objatia sa Otče dostávam,
keď svoju dôveru v Teba vkladám,
stávaš sa mojim útočišťom, krytom, záchranou,
zachovávaš ma pred frustráciou, ťažkosťou.

Nepodstatnými vecami sa nezaoberám,
o katastrofických scenároch nepremýšľam,
zbytočnými informáciami sa nezaťažujem,
myseľ svoju len radosťou naplňujem.

Živú vieru v Boha si osvedčujem,
Jeho zasľúbenia si prisvojujem,
už ma temnota neobklopuje,
Duch Boží ma vzácne podnecuje.

Aby som Božiu spásu zdedil,
ohnivou stenou anjelov ma Boh obkolesil,
by som dedičstvo z nebies nestratil,
ktoré pre nás Pán Ježiš vydobyl.

Božie slovo mi dáva životodarnú moc,
ako živý kameň budujem duchovný dom.
„Ajhľa, teraz je čas veľmi príhodný,
lebo, i dnes je deň spasenia – záchrany!“

V Tvojom pokoji chcem, ó, drahý Otče žiť,
a v Ježišovej blízkosti čo najviac byť,
nevýslovná radosť, plná slávy vstúpi,
do sŕdc našich i v akejkoľvek chvíli.

Nesmierna Božia moc v nás pôsobí,
keď aj v súžení, trápení sme šťastní.
Preto tajomstvo spokojnosti pochopme,
šťastnými kresťanmi sa staneme.

Modlime sa, modlime!!!

12.05.2024

Modlitba nás priamo s Bohom spája,naše srdce Jeho svetlom a teplom napĺňa,pomáha nám robiť všetko s dôverou,a kto sa často modlí – oj, žiari pokojom. Modlitba nás všetkých zjednocuje,deti a mládež našu povzbudzuje,pokoj, lásku a mier vyprosuje,nepokoje, hriechy i vojny likviduje. Preto vrúcne k Bohu volajme,nech trvalý mier – na svete zavládne,všetci ľudia sa [...]

O Božiu milosť pre svetový mier prosme!

09.05.2024

Zjavila sa totiž Božia milosť,prinášajúca spásu všetkým ľuďom,uprostred prenasledovania, zmätku, vojen,Pán Ježiš prichádza s víťazstvom späť. Terajší svet je mamonársky, zle rozdelený,každý chce byť vládcom – majiteľom na zemi,rozbroje, nespravodlivosť a nenávisť narastá,mnohí trpia, nešťastných a hladujúcich pribúda. Preto sa poďme už zmeniť [...]

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

Soňa Hanzlovičová

Hanzlovičová: Problém s odbornosťou vyučovania máme, odkedy ruštinu začala nahrádzať angličtina

15.05.2024 05:00

Slabá kvalita vyučovania sa do veľkej miery odzrkadľuje aj na samotných žiakoch. Ako sa vyrovnať s národnou vedomostnou tragédiou?

Prvý teplý deň, Vancouver, pláž, mReportér

Aj v studenej Kanade vie byť teplo. Pozrite si, ako si ľudia užili prvý májový deň pri mori

15.05.2024 05:00

Zábery priamo z Vancouveru nám poslal mReportér Viliam Mecar.

Antony Blinken, vojna na Ukrajine

Blinken vyjadril podporu Ukrajine s gitarou v ruke, zahral si v kyjevskom bare

15.05.2024 02:10

Americký minister zahraničných vecí Antony Blinken odkázal Ukrajincom, že za slobodu ich krajiny bojujú nielen USA, ale aj veľká časť sveta.

Migranti, utečenci

Maďarsko nemieni akceptovať kvóty na prijímanie migrantov

14.05.2024 22:39

Maďarsko neakceptuje nanucovanie kvót na prijímanie migrantov a spolu s ďalšími krajinami nevykoná opatrenia migračného paktu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 351
Celková čítanosť: 766877x
Priemerná čítanosť článkov: 2185x

Autor blogu

Kategórie