Založ si blog

Vôľu Božiu čiň

Nemám nič a nie som ničím,
ale pevne sa Ťa Ježiš držím!
Ty si moja nádej jediná,
Tvojou obeťou vykúpená.

Ty ma počuješ a modlitbu prijímaš,
odvahu mi dávaš Ťa nasledovať,
srdce moje sa tým úprimne raduje,
sláva Ti, vďaka Ti, drahý Otče.

Ticho a pokorne stojím pred Tebou,
večný Bože a Otče môj,
uvedomujúc si, čo som dnes dostal,
z Tvojej milosti a štedrosti prijal.

Ďakujem Ti za cesty, ktorými nás vodíš,
za stretnutie s ľuďmi, ktorých s nami tešíš.
Cez vieru v Ježiša Krista som obnovený
a stávam sa Jeho života účastný.

Do priazne svojho Pána vchádzam,
najvzácnejší talent si prinášam,
Božia radosť v srdci – ťažkosť ruší,
a tak ma veľmi bohatým robí.

Nebojme sa iným povedať,
tu je náš nový – tvorivý čas.
Oj, to je šťastný život náš,
tak hľadaj, skúmaj, čo je v nás.

Nech sú tvoje oči upreté,
na Baránka, sediaceho na Tróne,
cez tesnú bránu pokánia,
Boh k Ježišovi ťa, dieťa moje, volá.

To Božie si skry vo svojom srdci!
Duch Svätý ťa osvieži,
myseľ i srdce ti očistí,
bohatstvom Božím ťa obdarí.

Len vôľu Božiu v láske čiň,
pre Kráľovstvo Božie sa otvoríš,
svadobnú hostinu s Ježišom osláviš,
Vianoce i v ďalšie dni, budeš blaho žiť.

Modlime sa, modlime!!!

12.05.2024

Modlitba nás priamo s Bohom spája,naše srdce Jeho svetlom a teplom napĺňa,pomáha nám robiť všetko s dôverou,a kto sa často modlí – oj, žiari pokojom. Modlitba nás všetkých zjednocuje,deti a mládež našu povzbudzuje,pokoj, lásku a mier vyprosuje,nepokoje, hriechy i vojny likviduje. Preto vrúcne k Bohu volajme,nech trvalý mier – na svete zavládne,všetci ľudia sa [...]

O Božiu milosť pre svetový mier prosme!

09.05.2024

Zjavila sa totiž Božia milosť,prinášajúca spásu všetkým ľuďom,uprostred prenasledovania, zmätku, vojen,Pán Ježiš prichádza s víťazstvom späť. Terajší svet je mamonársky, zle rozdelený,každý chce byť vládcom – majiteľom na zemi,rozbroje, nespravodlivosť a nenávisť narastá,mnohí trpia, nešťastných a hladujúcich pribúda. Preto sa poďme už zmeniť [...]

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

Kuznecov

Začína sa čistka generálov? Po zosadení Šojguho zatkli šéfkádrováka ministerstva obrany

14.05.2024 07:25

Kukláči násilne vnikli do vily generála Kuznecova, vytiahli ho z postele a aj s manželkou odviedli na výsluch.

kolóna, Zvolen

Dlhé kolóny vo Zvolene sú pre šoférov skúškou nervov. Oprava mosta tam potrvá do októbra

14.05.2024 07:00

Práce ešte len odštartovali, no šoférom už teraz „tečú“ nervy. Pri pomyslení, že to potrvá celé mesiace, sa chytajú za hlavu.

Zuzana Dolinková, Martina Šimkovičová

Hlasovací trojboj: Ministerky odvolávanie ustoja, osud FPU je spečatený. Hlas ustúpil, SNS si musí dávať pozor

14.05.2024 06:00

Podľa politológ síce leží zodpovednosť v prípade FPU na pleciach SNS, no ak si pri riadení fondu nedá pozor, môžu tu vzniknúť podobné podozrenia z klientelizmu a netransparentnosti ako v minulosti.

Furia, dron, Ukrajina

Západ nevyrába to, čo Kyjev potrebuje. Ukrajina takto nemusí prežiť, varuje analytik

14.05.2024 06:00

Rusom na ukrajinskom fronte fungujú kĺzavé bomby aj systémy elektromagnetického boja. Ich nasadenie vysvetlil vojenský analytik Gustav Gressel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 351
Celková čítanosť: 766744x
Priemerná čítanosť článkov: 2184x

Autor blogu

Kategórie