Založ si blog

Úctyhodní svätí, učte ma!

Úctyhodní svätí, učte ma,
by som Kristových prisľúbení hodným stal sa,
ako všetko konať na česť a slávu Božiu,
úctu mať k Najsvätejšiemu Srdcu.

Učte ma čistej úprimnosti k Ježišovi,
horlivosti za spásu ľudí,
ako prekonávať pochybnosti,
vo vernosti i múdrosti.

Cnosti mlčania,
i ako premáhať diabla,
odolávať pokušeniu,
a mať vieru k Svätému slovu.

Vytrvalosti v modlitbe,
horlivosti pre misie,
láske k Najsvätejšej sviatosti,
i bázni ku svätej omši.

Lámať chlieb hladným,
byť trpezlivý k návštevám chorých,
pohŕdať pozemskými márnosťami,
žiť v čistote, pokore a radosti.

Mať súcit a ľútosť s trpiacimi,
nehu ku každej mládeži,
túžbu po nebeskej múdrosti,
a vážiť si i malých vecí.

Učiť sa nachádzať svätosť,
k Ježišovej matke mať vážnosť,
ku krížu Krista mať vernosť,
a tak sa votrieť do raja na večnosť.

Mnohí svätci tieto idei hlásali,
by sme na česť a Božiu slávu žili,
Boha kontemplujme a vďačne slávme,
preto, čo najviac priania svätcov plňme.

Modlime sa, modlime!!!

12.05.2024

Modlitba nás priamo s Bohom spája,naše srdce Jeho svetlom a teplom napĺňa,pomáha nám robiť všetko s dôverou,a kto sa často modlí – oj, žiari pokojom. Modlitba nás všetkých zjednocuje,deti a mládež našu povzbudzuje,pokoj, lásku a mier vyprosuje,nepokoje, hriechy i vojny likviduje. Preto vrúcne k Bohu volajme,nech trvalý mier – na svete zavládne,všetci ľudia sa [...]

O Božiu milosť pre svetový mier prosme!

09.05.2024

Zjavila sa totiž Božia milosť,prinášajúca spásu všetkým ľuďom,uprostred prenasledovania, zmätku, vojen,Pán Ježiš prichádza s víťazstvom späť. Terajší svet je mamonársky, zle rozdelený,každý chce byť vládcom – majiteľom na zemi,rozbroje, nespravodlivosť a nenávisť narastá,mnohí trpia, nešťastných a hladujúcich pribúda. Preto sa poďme už zmeniť [...]

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

fico, žiga, danko, taraba

Zákon o FPU prešiel, aj keď nie je dohoda. Medzi Hlasom a SNS to iskrí: Danko chce koaličnú radu, Žiga napomenul Michelka

14.05.2024 19:15

Líder SNS Andrej Danko chce zvolať koaličnú radu o tom, ako bude koalícia fungovať po odchode Petra Pellegriniho. Je nespokojný, že nevie meno jeho nástupcu.

Polanski, Lewisová

Francúzsky súd oslobodil režiséra Polanského v kauze ohovárania

14.05.2024 17:54

Polanski sa podľa žalujúcej herečky dopustil ohovárania tým, že ju v roku 2019 v rozhovore pre médiá označil za klamárku, pretože ho v minulosti obvinila zo znásilnenia.

Kráľ na ťahu, relácia, ta3

Král na ťahu na ta3: V dueli sa stretnú zástupcovia Smeru a SaS

14.05.2024 17:38

V utorok 14. mája o 21.00 h bude ďalšia časť relácie Král na ťahu s Braňom Králom. Ostrú debatu si môžete pozrieť už večer na ta3.

polícia, zatknutie, zadržanie

Polícia zadržala muža medzinárodne hľadaného pre pokus o úmyselné zabitie

14.05.2024 17:37

Tzv. lovci lebiek vypátrali a zadržali medzinárodne hľadaného muža v spolupráci s nemeckou políciou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 351
Celková čítanosť: 766828x
Priemerná čítanosť článkov: 2185x

Autor blogu

Kategórie