Založ si blog

Ma-ra-na-tha… (Pane príď!)

Modlíme sa k Pánovi Ježišovi,
aby nás spravil silnými.
V Ňom máme všetky víťazstvá,
život nám šťastím aj blahom zajasá.

V Pánu, Jeho mocou a silou, sa posilňujme,
a tak nad našimi nepriateľmi zvíťazíme.
Ježiš zvíťazil nad naším starým človekom,
nad svetom, nad satanom i nad smrťou.

V dôvere v Pána Ježiša,
sa Božia moc v slabosti dokonáva!
Keď sme závislí od Neho,
máme v Jeho milosti víťazstvo.

Vnútornú silu nám modlitba dáva,
Kráľ pokoja nám v srdci pomáha,
vedie naše myšlienky, činy i slová,
požehnanie a poučenie nám pridá.

Nevýslovné vzdychy a modlenie v jazykoch,
sú našou cestou pri vyháňaní zlých duchov,
pri uzdravovaní ich anjelsky spievajme,
satan, z takto uzdravovaného, isto odíde.

Ma-ra-na-tha, Ma-ra-na-tha,… (Pane príď!),
takto sa modlil prvý kresťan, neskôr mních.
Ma-ra-na-tha, … v mysli s ľahkosťou vyslovoval,
v duchu, bez myšlienok, si prosby opakoval.

Šťastný to človek, keď sa aj takto modlieva,
zázraky zažíva, v srdci sa tešieva.
Je plný vďačnosti, veď s ním je ruka Božia.
Anjelské modlenie nám Biblia odporúča.

Modlime sa, modlime!!!

12.05.2024

Modlitba nás priamo s Bohom spája,naše srdce Jeho svetlom a teplom napĺňa,pomáha nám robiť všetko s dôverou,a kto sa často modlí – oj, žiari pokojom. Modlitba nás všetkých zjednocuje,deti a mládež našu povzbudzuje,pokoj, lásku a mier vyprosuje,nepokoje, hriechy i vojny likviduje. Preto vrúcne k Bohu volajme,nech trvalý mier – na svete zavládne,všetci ľudia sa [...]

O Božiu milosť pre svetový mier prosme!

09.05.2024

Zjavila sa totiž Božia milosť,prinášajúca spásu všetkým ľuďom,uprostred prenasledovania, zmätku, vojen,Pán Ježiš prichádza s víťazstvom späť. Terajší svet je mamonársky, zle rozdelený,každý chce byť vládcom – majiteľom na zemi,rozbroje, nespravodlivosť a nenávisť narastá,mnohí trpia, nešťastných a hladujúcich pribúda. Preto sa poďme už zmeniť [...]

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Muž sa odhaľoval a nevhodne sa správal na verejnosti, skončil v cele

14.05.2024 13:13

V zmysle zákona mu môže hroziť trojročný pobyt vo väzení.

migranti

Členské krajiny EÚ definitívne chválili nový pakt o migrácii a azyle

14.05.2024 12:39, aktualizované: 13:59

Proti všetkým častiam migračného paktu hlasovali Maďarsko a Poľsko, niektoré z predpisov nepodporili ani Slovensko či Rakúsko.

Nemocnica, pohotovosť

Poslanci okresali detské pohotovosti, zatvárať budú už o ôsmej večer

14.05.2024 12:32

Nová legislatíva upravuje aj ordinačné hodiny pediatrov v bežných ambulanciách.

Marcela Kosová

Mazákovo miesto je obsadené, novou šéfkou Súdnej rady sa stala sudkyňa Kosová

14.05.2024 11:56, aktualizované: 12:05

Najvyššie miesto v Súdnej rade obsadila bratislavská sudkyňa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 351
Celková čítanosť: 766785x
Priemerná čítanosť článkov: 2185x

Autor blogu

Kategórie