Založ si blog

Drahý Otče, zmiluj sa nado mnou

Drahý Otče, zmiluj sa nado mnou,
pomôž mi Tvojou uzdravujúcou mocou.
Choroby a temné sily ma trápia, ničia,
čo mám robiť, prosím Ťa, pouč ma.

Podvedomie mám plné zlých dojmov,
robí mi to dušu nepokojnou.
„Choroba ti pochádza z mentálneho úpadku,
pokor sa, zmeň sa a napĺňaj moju vôľu.“

Keď nemáš ticho vo svojom vnútri,
tak všetky lieky a lekári sú ti márni.
Keď sa ti z duše stane pokojné more,
až vtedy ti začína tvoje UZDRAVENIE.

Odhoď Otče moje pochybnosti,
zbav ma mojich obáv a zlých vlastností.
Pones ma prosím vo svojom náručí,
nech pociťujem zásah Tvojich milostí.

Nuž pokľakni a pros ma v bázni o pomoc,
kajaj sa a volaj, kým ti príde moja milosť.
V duchu – mňa Otca úprimne preciťuj,
odpusti sebe i iným a lásku im podaruj.

Drahý Otče, celkom sa Ti odovzdávam,
v pokore Tvoj hlas, Tvoju vôľu už konám.
Vnútorný zrak duše smerujem na Teba,
„Nech sa mi stane podľa Tvojho slova.“

Oj, už pociťujem Tvoju prítomnosť,
srdce mi žiari nehou a vďačnosťou,
bolesť a strach mi úplne odchádza,
sláva Ti, chvála Ti, milostivá Božia Trojica.

Božie dobrozdanie ma zázrakmi napĺňa,
veľkým pokojom mi vnútro priam jasá.
Ďakujem Ti Bože, Tvoja milosť je prevzácna,
bo aj nám hriešnym, je pre večnosť pomocná.

Modlime sa, modlime!!!

12.05.2024

Modlitba nás priamo s Bohom spája,naše srdce Jeho svetlom a teplom napĺňa,pomáha nám robiť všetko s dôverou,a kto sa často modlí – oj, žiari pokojom. Modlitba nás všetkých zjednocuje,deti a mládež našu povzbudzuje,pokoj, lásku a mier vyprosuje,nepokoje, hriechy i vojny likviduje. Preto vrúcne k Bohu volajme,nech trvalý mier – na svete zavládne,všetci ľudia sa [...]

O Božiu milosť pre svetový mier prosme!

09.05.2024

Zjavila sa totiž Božia milosť,prinášajúca spásu všetkým ľuďom,uprostred prenasledovania, zmätku, vojen,Pán Ježiš prichádza s víťazstvom späť. Terajší svet je mamonársky, zle rozdelený,každý chce byť vládcom – majiteľom na zemi,rozbroje, nespravodlivosť a nenávisť narastá,mnohí trpia, nešťastných a hladujúcich pribúda. Preto sa poďme už zmeniť [...]

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

Fico postrelenie prevoz BBX

Po atentáte na Fica sa Rooseveltka stala najstráženejšou budovou v krajine. Vraždiť pre politiku je choré, komentovali zhrození ľudia

15.05.2024 22:45

Záchranársky vrtuľník priletel s premíérom do Banskej Bystrice krátko pred šestnástou hodinou. Nosidlami ho potom okamžite transportovali na operačnú sálu.

Fico postrelenie prevoz

Politológovia: Atentát spoločnosť ešte viac radikalizuje. Politici sa musia zomknúť, nie tancovať na Ficovom lôžku

15.05.2024 20:00

Už teraz je jasné, že stredajší útok zmení Slovensko a bude mať obrovský vplyv na spoločnosť aj domácu politickú scénu.

juraj c. strelec

VIDEO: Prvé slová strelca na Fica. Podozrivý z atentátu vysvetľuje, prečo stlačil spúšť

15.05.2024 19:19

Na sociálnych sieťach sa šíri video, na ktorom podozrivý zo streľby na premiéra Roberta Fica hovorí o dôvodoch, pre ktoré sa rozhodol spáchať atentát.

NR SR: Rokovanie 12. a 13. schôdze

Z Moskvy sa už šíria konšpirácie. Ruskí politici pripúšťajú, že atentát na Roberta Fica má zahraničné pozadie

15.05.2024 18:45

Ruskí politici sa zmieňujú o sprisahaneckých teóriách. Jeden hovorí dokonca o výstrahe pre ďalších lídrov v EÚ, ktorí zmýšľajú podobne ako Robert Fico.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 351
Celková čítanosť: 767048x
Priemerná čítanosť článkov: 2185x

Autor blogu

Kategórie