Založ si blog

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

Keď už neviem čo mám robiť,
keď už sa nemám na koho obrátiť,
v hlbokej pokore, úcte, vo viere,
zdvíham oči k Tebe Pane.

Keď k Tebe otvorím svoje srdce,
keď k Tebe vystriem ruky svoje,
Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,
v Tvojej milosti je pre mňa riešenie.

Oslovili ma tieto spásonosné slová,
od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,
pripomenuli mi zázračné Božie liečenie,
uzdravujúcou mocou cezo mňa vedené.

Kolega z práce odchádzal na amputáciu nohy,
tomu predchádzalo množstvo lekárskych zistení,
Clivosť na mňa prišla, videl som Fera bez nohy,
nuž vo viere som oči svoje zdvihol k Pánovi.

Pane, ako by sme mu túto gangrénu prečistili,
to boli moje stručné slová razatnej modlitby.
A zrazu mi z rúk uzdravujúce žiarenie žiarilo,
Fera to pálilo, ale chorú nohu hneď liečilo.

Odvtedy uplynulo už 20 rokov,
a Fero stále chodí bez problémov.
Lekári si ten zázrak nevedia vysvetliť,
tak poďme na Pána svoj zrak obrátiť.

Odpúšťaj, nesúď a neponižuj!

16.05.2024

Božia prítomnosť do nás vstúpi,keď ju Pán, pre naše skutky, dovolí.Nestačí chápať veci rozumom,naša bytosť musí byť zjednotená v Ňom. Základ spásy v nás stojí – pevne a naveky,keď máme myšlienky upevnené v Ježišovi,On nás naplní potešením a radosťou,keď sme nadšení Jeho prítomnosťou. Prostredníctvom Ježiša ďakujme Bohu,i v ťažkostiach Mu [...]

Modlenie nám mier prinesie

12.05.2024

Modlitba nás priamo s Bohom spája,naše srdce Jeho svetlom a teplom napĺňa,pomáha nám robiť všetko s dôverou,a kto sa často modlí – oj, žiari pokojom. Modlitba nás všetkých zjednocuje,deti a mládež našu povzbudzuje,pokoj, lásku a mier vyprosuje,nepokoje, hriechy i vojny likviduje. Preto vrúcne k Bohu volajme,nech trvalý mier – na svete zavládne,všetci ľudia sa [...]

O Božiu milosť pre svetový mier prosme!

09.05.2024

Zjavila sa totiž Božia milosť,prinášajúca spásu všetkým ľuďom,uprostred prenasledovania, zmätku, vojen,Pán Ježiš prichádza s víťazstvom späť. Terajší svet je mamonársky, zle rozdelený,každý chce byť vládcom – majiteľom na zemi,rozbroje, nespravodlivosť a nenávisť narastá,mnohí trpia, nešťastných a hladujúcich pribúda. Preto sa poďme už zmeniť [...]

atentát Banská Bystrica Fico nemocnica polícia

Atentátnika na Fica priviezli domov do Levíc. NAKA prehľadáva jeho byt

17.05.2024 08:43

Vyšetrovatelia vykonávali domovú prehliadku a kriminalistickí technici zaisťovali stopy.

Belgicko EÚ Summit Dvojdňový, fico, orbán

Orbán zneužíva atentát na Fica vo volebnej kampani

17.05.2024 08:24

Z levického páchateľa spravil google prekladač ľavicového a pravicový maďarský premiér sa toho ihneď chytil.

Pellegrini, Čaputová, Fico, atentát, vyhlásenie

Pellegrini prehovoril o emotívnych detailoch stretnutia s Ficom: Existuje Slovensko do atentátu a Slovensko po ňom

17.05.2024 07:00

Pellegrini označil stretnutie s Ficom v nemocnice za veľmi emotívne.

Čaputová, Pellegrini, vyhlásenie, atentát

Kuciak, Tepláreň a útok na Fica. Expert vysvetľuje, či sa násilie môže stať na Slovensku normou

17.05.2024 06:05

Český expert na extrémizmus Jan Charvát hovorí o tom, aký vplyv môže mať na Slovensko atentát na premiéra Roberta Fica.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 352
Celková čítanosť: 768085x
Priemerná čítanosť článkov: 2182x

Autor blogu

Kategórie