Založ si blog

Oj, šťastie v požehnaní

„Lebo zjavila sa Božia milosť,
spásonosná všetkým ľuďom,
by sme sa odriekli bezbožnosti,
spravodlivo a pobožne žili.“

Vo svojom srdci, duši a tele,
nech sme k Bohu stále bližšie,
jedinečne k Nemu pritiahnutí,
k Jeho svetlu, milosti a láske.

„Len s Ním vzácne žijeme,
existujeme a sa hýbeme,
zvelaďujeme a rastieme,
na vyššiu úroveň vchádzame.“

Skloňme sa pri nádhernej predstave,
že nás objímajú ruky Božie,
odpustenie v srdci preciťujme,
Trojicu Božiu vrúcne zvelebujme.

Ježiš: „Som s tebou a všade okolo teba,
zalievam ťa zlatými lúčmi Svetla,
vždy na teba hľadím Tvárou v tvár,
so Mnou úprimne Hospodina chváľ.“

Keď dôvera v Ježiša v srdci vzrastá,
pomáha nám to aj v krízach života,
a povedie v každej záchrane,
už nebudeme dieťa nešťastné.

Tak žime svoj život pre Pána,
radostne dokončime beh života,
čas horlivo s Ním trávený,
prinesie nám šťastie v požehnaní.

Keď princípy dodržíš – uzdravenie obdržíš

01.07.2024

Zdravie začína v mysli našej,zdravo myslieť treba aj v ťažkosti každej.Maj vieru, že si schopný toto plne plniť,zdravo: myslieť, jesť, piť, spať, dýchať aj žiť. Svoje myšlienky starostlivo sleduj,len pozitívne myšlienky v sebe pestuj.Lepším tvorcom svojho života sa staneš,keď na zlú minulosť i nemoc myslieť nebudeš. 80% chorôb je zo stresu a hriechu,kde je hriech [...]

Prosím Ťa Anjel Boží

30.06.2024

Anjel – môj ochranca duše,otváram k Tebe srdce moje,do Tvojej nekonečnej lásky sa vnáram,pomôž mi, nech vôľu Božiu konám. Rozpusti všetku bolesť v mojom vnútri,i to čo mi s Tebou úzky vzťah bráni,odožeň od mňa, čo ma na duši ťaží,prestúp ma svetlom Pokoja a Milosti. Nech mi dušou prúdi Božie zmilovanie,by som kráčal vpred v Kristovom svetle,hoci už zlo plne [...]

Cyklistické prekáračky…

29.06.2024

Oj, Slovensko naše – hornatá to krajina,cyklotrasy pribúdajú – pekná to zábava.Na bicykloch do regiónov vyberú sa chytrí,vyšliapať kopce, hrebene – by boli bystrí. Tie vzácne výhľady a zjazdy do údolí,telo i dušu nám to radosťou rozžiari.Trasy sú rôzne: ľahké „REKREA“,stredná „SPORT“ a „EXPERT“ – náročná. [...]

dagestan, synagóga, Melikov

Počet obetí teroristických útokov v Dagestane stúpol na 22

01.07.2024 19:12

Ozbrojenci zaútočili 23. júna na dva pravoslávne chrámy, dve synagógy a stanovište polície v mestách Derbent a Machačkala.

soul

V centre Soulu vrazilo auto do chodcov, zahynulo najmenej deväť ľudí

01.07.2024 18:24

Vodič tvrdil, že jeho auto náhle zrýchlilo. Polícia okolnosti nehody vyšetruje.

Základná škola Parchovany

V prípade samovraždy deviataka v Parchovanoch nastal zvrat, obvinili spolužiačku

01.07.2024 17:20

Polícia potvrdila, že vyšetrovanie v danej veci doposiaľ nebolo ukončené.

Trump

Exprezidenti USA majú istú imunitu, rozhodol najvyšší súd USA. Trumpov prípad viazne

01.07.2024 16:53, aktualizované: 17:13

Spor sa teraz vracia k federálnej sudkyni, ktorá kvôli prerokúvaniu Trumpovej námietky pozastavila proces.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 364
Celková čítanosť: 785691x
Priemerná čítanosť článkov: 2158x

Autor blogu

Kategórie