Založ si blog

Prosím Ťa Anjel Boží

Anjel – môj ochranca duše,
otváram k Tebe srdce moje,
do Tvojej nekonečnej lásky sa vnáram,
pomôž mi, nech vôľu Božiu konám.

Rozpusti všetku bolesť v mojom vnútri,
i to čo mi s Tebou úzky vzťah bráni,
odožeň od mňa, čo ma na duši ťaží,
prestúp ma svetlom Pokoja a Milosti.

Nech mi dušou prúdi Božie zmilovanie,
by som kráčal vpred v Kristovom svetle,
hoci už zlo plne odhodím od seba,
by som sa stal šťastné Božie dieťa.

Objím ma svojou nekonečnou láskou,
buď mi na ceste vždy sprievodcom,
zostaň Anjel Boží stále so mnou,
nech mám silu k novým začiatkom.

Nech sa Božia vôľa aj cezo mňa plní,
by som aj k Trojici Božej viedol ľudí,
kiež spravodlivosť a čestnosť zavládne,
že v pokoji, láske i mieri všetci žijeme.

Prosím Ťa drahý Anjel Boží,
vyslyš tieto moje úprimné prosby,
odožeň od mňa všetky zlé veci,
nech tu i vo večnosti som šťastný.

Vierozvestci

05.07.2024

Preto čujte, Sloviani, Bohom vyvolenídar tento je naozaj od Boha daný.Čujte, že Slovo, od Boha prišle,Slovo živiace ľudské mysle… Na samom začiatku kultúry našej,v zrozumiteľnej reči ľudu slovianskeho,uviedli „Proglasom“ preložené Sv. písmo,solúnski bratia Sv. Cyril a Metod. Už nielen latinčina, gréčtina a hebrejčina,ale i staroslovenčina liturgickým jazykom [...]

Keď princípy dodržíš – uzdravenie obdržíš

01.07.2024

Zdravie začína v mysli našej,zdravo myslieť treba aj v ťažkosti každej.Maj vieru, že si schopný toto plne plniť,zdravo: myslieť, jesť, piť, spať, dýchať aj žiť. Svoje myšlienky starostlivo sleduj,len pozitívne myšlienky v sebe pestuj.Lepším tvorcom svojho života sa staneš,keď na zlú minulosť i nemoc myslieť nebudeš. 80% chorôb je zo stresu a hriechu,kde je hriech [...]

Cyklistické prekáračky…

29.06.2024

Oj, Slovensko naše – hornatá to krajina,cyklotrasy pribúdajú – pekná to zábava.Na bicykloch do regiónov vyberú sa chytrí,vyšliapať kopce, hrebene – by boli bystrí. Tie vzácne výhľady a zjazdy do údolí,telo i dušu nám to radosťou rozžiari.Trasy sú rôzne: ľahké „REKREA“,stredná „SPORT“ a „EXPERT“ – náročná. [...]

pellegrini fico volebna noc

Spojí sa krajná pravica? Smer Patriotov vylúčil, Pellegriniho lobing môže zabrať. Fica bude zaujímať blokujúca menšina

06.07.2024 07:00

Hnutie Republika zatiaľ pred novou frakciou uprednostňuje vlastenecké subjekty a pomôcť by mohol aj ohrozenej ID, do ktorej chcela patriť aj SNS Andreja Danka. Patrioti a ID sa však zrejme spoja.

centrum, Banská Štiavnica, autá

Uzavrú centrum Banskej Štiavnice a urobia z neho pešiu zónu? Primátorka to nevylučuje

06.07.2024 07:00

Hluk šíriaci sa z áut, motoriek či autobusov, ktoré sa „rútia“ priamo stredom historického mesta, je podľa mnohých „nervy drásajúci“. Sú presvedčení, že malebné centrum by malo slúžiť ako pešia zóna.

vojna na Ukrajine

ONLINE: Summit NATO postaví "most" k členstvu Ukrajiny. Londýn s Kyjevom chcú uzavrieť dohodu na 100 rokov

06.07.2024 06:30, aktualizované: 07:50

Summit NATO vo Washingtone má podporiť Ukrajinu vojensky, politicky aj finančne, bez stanovenia termínu vstupu do aliancie.

Irán, voľby, Masúd Pezeškiján

Reformista Masúd Pezeškján bude iránskym prezidentom, zvíťazil v druhom kole

06.07.2024 06:00

V druhom kole iránskych prezidentských volieb zvíťazil reformný kandidát Masúd Pezeškján.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 365
Celková čítanosť: 787091x
Priemerná čítanosť článkov: 2156x

Autor blogu

Kategórie