Založ si blog

Einsteinovo utajené posolstvo

 

 

Albert Einstein, strojca teórie relativity, dokazuje,

že extrémne výnimočná mocná energia existuje.

Oj, ona prezieravo a múdro všetko dianie riadi,

opierajúc sa vo vesmíre a tou je vláda lásky.

Láska je svetlo, ktoré ľudí osvetľuje,

tých, čo ho dávajú a čo sú na príjme.

Láska je gravitácia, ktorá spôsobuje,

že ľudia sú priťahovaní sťa čarom k sebe.

Láska je sila, je podstatou bytia,

nemá žiaden limit, je strojca šťastia.

Láska je náš Boh a Boh je naša láska,

preto kým žijeme, nech žije v nás LÁSKA.

Láska je jediná Božia energia vo vesmíre,

ktorú zatiaľ väčšina ľudstva ignoruje,

myseľ, vôľu, ducha jej nepodriaďuje,

Einstein píše, vraj preto, že sa jej bojíme.

Nuž sa sily vesmíru proti ľudstvu otočili,

ľudstvo upadá, hynie, ku koncu sa blíži.

Tak je súrna potreba zmeniť naše zmýšľanie,

nebáť sa lásky, keď nie ona, tak kto nám pomôže?

Pokiaľ chceme, aby náš živočíšny druh prežil,

našiel zmysel života a svet sa od pohrôm chránil,

naučme sa vesmírnu energiu lásky dávať a dostávať,

čo nás uistí, že len s láskou sa dá triumfovať.

Možno nie sme pripravení postaviť bombu lásky,

na zničenie každej nenávisti, sebectva, chamtivosti,

vlastnosti, ktoré devastujú nás ľudí i Zem našu,

tak sa zbuďme, kým máme priazeň a milosť Božiu.

Zlomová teória lásky sa cez 60 rokov rodinou Einsteina tajila,

Einstein i rodina sa obávali nepochopenia a predsudkov sveta.

Čas súri, ak si sa rozhodol súčasnosť a večnosť v radosti prežiť,

tak s pokorou a vierou Božiu lásku príjmi a budeš šťastne žiť.

 

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759935x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie