Založ si blog

Raduj sa v Ňom!

Ja radovať sa budem v Hospodinovi 
a jasať v Bohu mojej spásy.“ 
On je mojím milostivým Otcom, 
len v Ňom som vzácnym človekom. 
 

Keď v Jeho prítomnosti horlivo žijem, 
chválim Ho, velebím a úprimne milujem, 
silní ma, povzbudzuje, lieči, ochraňuje, 
stávam sa Kristov víťaz, podľa Jeho vôle. 
 

Len na pokorných a v duchu zronených, 
čestných, úprimných, vo viere chodiacich, 
tých, čo sa pred Božím slovom chvejú, 
mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. 
 

Iba v ňom nájde duša moja potešenie, 
On je pri každej mojej činnosti pri mne, 
dáva mi vnuknutia pre správne konanie, 
mnohí i ja sa čudujem, ako je to možné. 
 

Kráčal som nedávno večer po Michalskej ulici, 
za kamennou sochou ležal muž nevládny, mladý. 
Nedýchal, ruky mal hodne studené, 
vôkol neho stálo pár ľudí, už bez nádeje… 
 

Chytil som mu v mocnom mene Ježiš ruku, 
po krátkej chvíle zdvihol mierne hlavu, 
dodal som mu vo viere cez mňa Božej sily, 
do dvoch minút sa už postavil na nohy. 
 

Tu jeden zo svedkov ma s vďakou pozdraví, 
som synom farára – vám môj otec je známy. 
Ja ho prosím, aby o tomto povedal otcovi, 
ktorý mi tvrdil, že zázraky sa diali, len v prvej cirkvi. 
 

Preveľmi jasaj, dcéra Sion, 
zvučne plesaj, dcéra Jeruzalem!“ 
Kráľ Sionu Ježiš už prichádza, 
spamätaj sa, kým Božia milosť trvá. 

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759981x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie