Založ si blog

Boh nás volá požehnávať

 

Máš protivného partnera, ktorý má mnohé slabosti a chyby,
máš zlostného šéfa, ktorý sa neusmeje len durí a kričí?
Máš problematické, neposlušné deti a ty si z toho na nervy,
začni im žehnať a uvidíš ako im a tebe Boh srdce zmení!

 

Neodplácajte sa zlým za zlé, zlorečením za zlorečenie,
urážkou za urážku ale úžasnú skúsenosť zažite,
svojím blízkym, priateľom i nepriateľom neustále žehnajte,
tak dedičstvo požehnania pripravené pre vás dostanete.

 

Požehnávať znamená do Božej ochrany vložiť niekoho,
v Boha Otca, v Boha Syna a v Boha Ducha svätého.
Zvolať na neho Božiu milosť, pokoj, požehnanie, dobrotu,
nech mu je Boh milostivý, nech mu dá mocnú Božiu ochranu.

 

Požehnanie začni od seba a pritom rukou urob znak kríža.
„Žehnám svoje telo, svoju dušu, svoju myseľ, svojho ducha,
a celé moje bytie nech je v stave požehnania,
v mene Otca i Syna i Ducha svätého – Aleluja“.

 

Pripoj sa k veľkému množstvu ľudí, ktorí radostne žehnajú,
svoje manželstvo, deti, príbuzných, susedov i neprajníkov.
„Nech ťa Boh žehná a uzdraví! Nech Boh požehná vašu rodinu!
Nech Boh žehná život tvoj – um a dielo tvojich rúk!“

 

Žehnaj všetkých v mene Otca i Syna i Ducha svätého,
aby všetci ľudia boli dedičmi zasľúbenia Božieho!
Nech moc Ducha svätého mohutne prúdi, požehnáva,
prinesie v ľudských srdciach zmenu pre príchod Pána.

 

Ježišu, chcem Ti predstaviť všetkých, s ktorými mám vzťah,
priviesť ich do Tvojej prítomnosti, aby si ich mohol požehnať.
Nech Hospodin náš Pán požehná ich životy podľa Jeho svätej vôle,
nech je im milostivý, milosrdný, nech im lásku, radosť, pokoj daruje.

 

 

 

 

 

Ďalšie básne sú na : http://peniastek.goel.sk/

http://sites.google.com/site/miloslavpeniastek

Moje básne sa môžu volne šíriť, zadarmo publikovať . 

Meno: Miloslav Peniaštek.    mpeniastek7@gmail.com

 

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 760107x
Priemerná čítanosť článkov: 2191x

Autor blogu

Kategórie