Založ si blog

Stíš sa, duša moja

 

Stíš sa, duša moja, buď plná pokoja,

aj keď ťa ťažkosť zmára, maj vždy vieru v Boha.

 

Zbytočne sa trápiš, keď ťažkosť prichádza,

sama to nezvládneš, len Boh silu dáva.

 

Buď verná, sväto ži, Boh sa v Tebe slávi,

svetlom žiar v ťažkostiach, On ťa ťarchou učí.

 

Raduj sa jak Pavol, keď spieval vo väznici,

či Danielovi priatelia v ohnivej peci.

 

Blízky je Hospodin k srdciam skrúšeným,

On zachraňuje duše ľuďom ubitým.

 

Duchovný postoj maj, Božie slovo prijmi,

pripútaj sa k Bohu, do srdca Ho vezmi.

 

Nepleť si viac vieru s vlastnými názormi,

až keď prijmeš zasľúbenie, konaj skutkami.

 

Diabol, ten sa snaží dobré kroky mariť,

ale keď zmocní Boh, môžeš ho poraziť.

 

Bez Ducha Božieho však formálne konáš,

Satan ťa ovláda a ty len zbožnosť hráš.

 

Nemysli sebecky, buď požehnaním všetkým,

v Kristu máš slobodu, ukáž sa byť dobrým.

 

Ži už v harmónii s milovaným Pánom,

On spraví to správne, buď mu verná v málom.

 

Ďakuj Otcu za lásku, Jeho trpezlivosť,

rozpoznávaj to pravé pre tvoj život.

 

S tebou ako s každým má Boh vážny plán,

preto mu dôveruj, kráčaj s Ním a Ho chváľ.

 

Boh myslí na nás, On chce blaho všetkým,

Naň sa vždy spoliehaj, buď v láske vždycky s Ním.

 

A tak duša moja, prijmi prejav Boží,

tú radosť, tú nádej maj v raj nebeský.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Eurovoľby / Štrasburg / Európsky parlamentu /

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759267x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie