Založ si blog

Mil. . . : “ Radujme sa! „

 

Božie slovo nás napomína, volá, káže,

s vďačným srdcom radostne Bohu slúžme.

Čím väčšiu radosť z Hospodina prijmeme,

tým väčšie požehnanie pre nás nájdeme.

 

Tu sme len cudzinci krátko putujúci na Zemi,

preto žime rozumne, vážme si každej chvíli.

Bojujme, zápasme o milostivý dar radosti,

Boha chváľme i uprostred búrok, skúšok, bolesti.

 

Radosť je ovocie ducha, ktoré na strome viery rastie,

len Boh nás jemne chápe a životom najlepšie vedie.

Čiňme pokánie, keď už častá radosť v nás nežije,

by sa duša vyliečila a prišlo jej skoré tešenie.

 

Vychutnávajme si mnohoraké ľudské radosti,

ktoré Stvoriteľ nám vysieva  priamo do cesty.

Radosť, že žijem, radosť z čistej  vrúcnej lásky,

radosť z blížnych, z milých, ale i z prekážky.

 

Radosť, že smutných, núdznych dobrotou napĺňam,

že v Božej prítomnosti chodím a plnosť Božiu zažívam,

radosť, že v tvári ňou žiarim a úsmev  iným rozdávam,

radosť, že i pre pravdu trpím a Krista v srdci prijímam.

 

Radosť, že prijímam sa takého aký som,

že môžem pracovať, tvoriť a  obetavý som,

radosť, že mi aj drobné veci potechu pridajú,

ktoré pri bolesti či drine mi zas  silu dávajú.

 

Radosť v Duchu, aj  naše boľavé telo lieči,

vrásky vyhladí, lásku, múdrosť, silu, doručí.

Skutky temných síl s Ježišom mocne zráža,

a nás  v srdci pripravuje na príchod Pána.

 

Žime intenzívne dnešok, každú darovanú chvíľu,

minulosť je premožená, nežime už v strachu.

S Duchom Svätým už nemáme žiaden všedný deň,

malicherný, mrzutý, len radostnú Božiu priazeň.

 

Radosť  v Duchu Svätom prevyšuje radosť sveta,

nebeské pramene otvára, preto „Radujme sa“!

Ona je moc vrcholná, suveréna, najvyššia,

na svete niet nad ňu, tak povstaň radosť Božia!

 

 

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Russia Victory Day Parade ruskí vojaci

Výdavky na zbrojenie rekordne rastú. Vojna na Ukrajine rozhýbala NATO

23.04.2024 08:00

Celkové vojenské výdavky vo svete dosiahli vlani až 2,443 bilióna dolárov, čo je najvyššia suma od roku 1988.

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

ATACMS, Ukrajina

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

Marina Francisti, Ana Meši

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759163x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie