Založ si blog

Ži radosť v Bohu

 



Cítiš sa vo svojom náboženskom žití neistý,
už nevieš vo svojich starostiach ako ďalej ísť?
Tak otvor sa  pre život zmysluplný, radostný,
ukáž sebe aj iným,  ako Hospodinovi slúžiť.

Aj keď ťa denne trápia rôzne ťažkosti,
umárajú a sužujú premnohé starosti,
len oslavuj Božiu Trojicu z vďačnosti-
ľuďom slúž v láske i v prajnosti.

Je iba jedno potrebné, aby si sa stal svätým,
potom máš všetko vyhraté, staneš sa šťastným.
Neskôr  budeš  všetko vedieť ľahko zvládať,
tak vykroč v náruč Božiu, sväte začni konať.

Buď jednoduchým, pokorným človekom,
zabudni na seba a viac sa netráp sebou.
Stoj s Ježišom telesne i duševne ukrižovaný,
život si váž, buď bezmenný, nepoznaný.
.
Môj Pane, tak konaj so mnou podľa Tvojej vôle,
chcem sa ti plne odovzdať - chcem slúžiť  Tebe.
Čo Otče chceš, čo mám začať  robiť, čo tvoriť?
Daj mi milosť, by som mohol Tvoju vôľu  plniť.

Venuj mi lásku k Tebe i k ľuďom žiarivú,
a vernosť v povolaní pre činnosť moju každú.
Daj mi skutočnú ľútosť nad mojimi hriechmi,
pevnú vôľu polepšiť sa, byť Ti služobník vzácny.

Tak dieťa padni na kolená pred Mojou tvárou,
úpenlivo pros o živú vieru – s Božou mocou.
Odpúšťaj tým, ktorí ti spôsobujú kríž,
s chvením prinášaj utrpenia kalich.

Už sa nepomsti, Božiemu hnevu to ponechaj,
každému niekto ublížil a "prepáč" nepovedal.
Zlož bremeno krivdy a skoncuj s jatrením rán,
zhlboka sa nadýchni, že už môžeš voľne rásť.

Ži radosť v Bohu a hviezd sa dotýkaj,
vytrvalou dobrotou  a láskou stále žiar.
Nad Písmom rozjímaj, nech ťa upevňuje,
prijmi ho ako posolstvo Pánovo tvoje.

A  verne  nasleduj Syna Božieho-Ježiša,
zapáľ si srdce pri ničení Zlého ducha.
Nech si privedený  do blaženosti večnej,
v bázni o to všetko pros skrze Krista.  Amen
 


K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

Mikuláš Černák, súd

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:52

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759741x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie